Otázka

  • 0

POZOR. Objednanu sluzbu nie je momentalne mozne vyuzit na vasej SIM karte. Tato SMS je bezplatna...

zdravim. Prečo nemôžem vyuzit ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Bonusový kredit sa nedá použiť pri premiovej SMS , zisti si výšku reálneho a bonusoveho kreditu v  Telekom aplikácii alebo kódom *121# ( vytočiť ako hovor) alebo či nemáš túto službu zablokovanú. 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1
 

Taký istý problém mám aj ja chcela som poslať sms na objednanie sa k lekárke na číslo 8877 napísalo mi že sluzbu nie je mozne vyuzit na vasej sim kartez dovodu nezaplatenia faktury alebo nedostatočného nominalneho kreditu ale ja som kartu dobijala a mám tam 22 eur aj nejaké centy tak nechápem že prečo mi to nechce poslať 

To iste aj ja a to mam dostatok kupeneho kreditu na simkarte.Neviem na kieho anciasa to blokuju.Vraj treba volat do telekomu aby to odblokovali

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj keď je bezplatná SMS, môže isť o skrátené prémiové číslo a na to sa môže vzťahovať blokácia. Nepíšeš o aké číslo sa jedná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Taký istý problém mám aj ja chcela som poslať sms na objednanie sa k lekárke na číslo 8877 napísalo mi že sluzbu nie je mozne vyuzit na vasej sim kartez dovodu nezaplatenia faktury alebo nedostatočného nominalneho kreditu ale ja som kartu dobijala a mám tam 22 eur aj nejaké centy tak nechápem že prečo mi to nechce poslať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problem nadalej nevyrieseny.Odpoved od telekomu ze oni nic neblokuju a chyba je na mojej strane ze nemam zapnute premiove sms v telefone pritom premiove sms  mam zapnute a dostatok kreditu tiez takze chyba bude jedine u nichScreenshot_20220131_142934_com.android.settings.jpg

Screenshot_20220131_185518.jpg

Screenshot_20220131_142908.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak už je problém vyriešený,nakoniec som sa dozvedel že na predplatenke je zakázané dobíjať účet v stávkovej cez sms.Ako to má konkurencia na predplatených sim?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kascakova.monika
      Dobrý deň prajem,
      môj telefón ukazuje sms stále ako odosiela sa. A však tomu, komu sa má doručiť bola doručená a to opakovane už aspoň 20 krát . SMS ku som už aj vymazala, napriek tomu sa doručí znova a znova adresátovi. Telefón som vypla, zapla, aplikáciu správy aktualizovala, vypla, zapla,..... problém sa tým nevyriešil. Radšej som si vypla telefón.
    • Od redw
      Zdravim, neviete mi poradit, mam Predplatenku a po kazdom hovore alebo odoslanej sms mi pride sms s textom "Svoju spotrebu mozete sledovat na https:/telekom......"  Je to strasne otravne a naviac uplne nelogicke - bud by ta sprava mala obsahovat aj informaciu o kredite - alebo by mala prist jednorazovo.
    • Od tomil6565
      Neviem z akého dôvodu, ale zo sim karty Telekomu neviem poslať sms správu. Vypisuje chybové hlásenie. Číslo centra správ mám správne. Služba sa volá..MT Professional plus classic. Ďakujem za každú radu.
    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od jakzia009
      Dobrý deň nejde mi volat hněď ako vytočím číslo mi napíše že hovor bol ukončený a tak isto je to aj pri prichadzajucich hovorov kde druhému napíše že hovor bol ukončený a ešte ani sms nejdu.
    • Od app_6ares666
      Nefungujú mi sms-ky vypisuje mi chybu 500, čo s tým? Nefunguje ani podpora na chate od telekomu