Packet loss - Určité porty

Otázka

  • 0

Dobrý večer,

Už dlhšiu dobu sa mi stáva, že určité služby mi nedovolia sa napojiť/načítať. Public IP adresa nie je nijako blokovaná na strane FW danej služby - priamo mám k tej službe prístup, čiže viem že nie je blokovaná na FW. Preto by som sa chcel informovať, prečo mi nejde napojiť sa. Z iného internetového pripojenia sa tento problém neprejavuje.

Jedná sa o pevný VDSL internet. Router ADB od telekomu. Vyskúšané 2 možnosti - pripojenie cez wifi priamo z ADB  routeru a aj pripojenie sa priamo lokálne cez lan kábel - obe možnosti bez úspechu.

 

tcppacketloss.PNG

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Príkladám aj foto z IP scanneru kde 1 test je robený z iného pripojenia kde išlo daný port pingnuť a potom z pevného pripojenia kde nešiel

IPscannerBAD.PNG

IPscannerOK.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ešte som odkontroloval možnosť napojenia sa cez SSH - bez úspechu. Port 80 a 443 ale funguje bez problémov. Telekom začal blokovať iné porty ako porty na  prehliadanie web obsahu?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Taktiež po reštarte routeru začalo všetko fungovať - len by ma zaujímalo či by sa mohol tento problém odstrániť zo strany telekomu inak ako reštartom routeru.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Taktiež po reštarte routeru začalo všetko fungovať - len by ma zaujímalo či by sa mohol tento problém odstrániť zo strany telekomu inak ako reštartom routeru.

Ahoj, tak ako v minulom prispevku sa riesilo, tak aj tu, Telekom ziadne porty neblokuje. Ak mas nejaky problem s portami vo vacsine pripadoch je to u teba, restart routra, vymena routra a pod..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Az tak celkom by som to netvrdil, ze telekom ziadne porty neblokuje. Uz sme to preberali tu https://forum.telekom.sk/topic/23655/

Sice neviem ako je to teraz, ale vtedy boli niektore porty urcite blokovane

Bezi mi vela portov, vratane minecraftoveho. Ak by telekom blokoval port, restart tvojho zariadenia by to nevyriesil.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý večer,

Už dlhšiu dobu sa mi stáva, že určité služby mi nedovolia sa napojiť/načítať. Public IP adresa nie je nijako blokovaná na strane FW danej služby - priamo mám k tej službe prístup, čiže viem že nie je blokovaná na FW. Preto by som sa chcel informovať, prečo mi nejde napojiť sa. Z iného internetového pripojenia sa tento problém neprejavuje.

Jedná sa o pevný VDSL internet. Router ADB od telekomu. Vyskúšané 2 možnosti - pripojenie cez wifi priamo z ADB  routeru a aj pripojenie sa priamo lokálne cez lan kábel - obe možnosti bez úspechu.

 

tcppacketloss.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vďaka bohu že niesom jediný. Už 3 mesiace mám každodenne výpadky siete. Vypadne na cca 7-8 hodín mágio tv a internet ide na packet loss. Pár krát dokonca packet choke. Hry, videá, stránky úplne všetko. Virtuálna asistentka vidí že internet ide plnou rýchlosťou ( Máme magio internet L) kde je minimálna rýchlosť sľúbené 6mb ale ja fungujem na 4mb aj to len v noci. Rýchlosť odosielania nesiaha ani 1mb. Dnes keď som zavolal nechali ma čakať 44minut a nic z toho. Potom mi zložili a prišla SMS je zavolá technik. Nic z toho. Posledný týždeň je to najhoršie cez deň človek nepošle ani mail nie to ešte niečo pozrieť. Už rozmýšľam že podám sťažnosť a odstúpim od zmluvy za nedodržanie sľúbených veci ktoré sú na papieri. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Vďaka bohu že niesom jediný. Už 3 mesiace mám každodenne výpadky siete. Vypadne na cca 7-8 hodín mágio tv a internet ide na packet loss. Pár krát dokonca packet choke. Hry, videá, stránky úplne všetko. Virtuálna asistentka vidí že internet ide plnou rýchlosťou ( Máme magio internet L) kde je minimálna rýchlosť sľúbené 6mb ale ja fungujem na 4mb aj to len v noci. Rýchlosť odosielania nesiaha ani 1mb. Dnes keď som zavolal nechali ma čakať 44minut a nic z toho. Potom mi zložili a prišla SMS je zavolá technik. Nic z toho. Posledný týždeň je to najhoršie cez deň človek nepošle ani mail nie to ešte niečo pozrieť. Už rozmýšľam že podám sťažnosť a odstúpim od zmluvy za nedodržanie sľúbených veci ktoré sú na papieri. 

Aky mas program? Si si na 100% isty ze to nie je v tvojej domacej sieti? Mas to overene?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Aky mas program? Si si na 100% isty ze to nie je v tvojej domacej sieti? Mas to overene?

Ano som si istý na 1000% suseda povyše majú taký istý internet( magio L) a máme všetko to iste. Im ani raz nevypadol ja čakám každý večer a každý deň vždy keď idem niečo robiť musím tu wifi reštartovať. Sestra býva jeden dom nižšie tak tiež im všetko ide bez problému. 

 

 

 


Vďaka bohu že niesom jediný. Už 3 mesiace mám každodenne výpadky siete. Vypadne na cca 7-8 hodín mágio tv a internet ide na packet loss. Pár krát dokonca packet choke. Hry, videá, stránky úplne všetko. Virtuálna asistentka vidí že internet ide plnou rýchlosťou ( Máme magio internet L) kde je minimálna rýchlosť sľúbené 6mb ale ja fungujem na 4mb aj to len v noci. Rýchlosť odosielania nesiaha ani 1mb. Dnes keď som zavolal nechali ma čakať 44minut a nic z toho. Potom mi zložili a prišla SMS je zavolá technik. Nic z toho. Posledný týždeň je to najhoršie cez deň človek nepošle ani mail nie to ešte niečo pozrieť. Už rozmýšľam že podám sťažnosť a odstúpim od zmluvy za nedodržanie sľúbených veci ktoré sú na papieri. 

 

Ano som si istý na 1000% suseda povyše majú taký istý internet( magio L) a máme všetko to iste. Im ani raz nevypadol ja čakám každý večer a každý deň vždy keď idem niečo robiť musím tu wifi reštartovať. Sestra býva jeden dom nižšie tak tiež im všetko ide bez problému. 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ano som si istý na 1000% suseda povyše majú taký istý internet( magio L) a máme všetko to iste. Im ani raz nevypadol ja čakám každý večer a každý deň vždy keď idem niečo robiť musím tu wifi reštartovať. Sestra býva jeden dom nižšie tak tiež im všetko ide bez problému. 

No ved a to je presne to co hovorim. Ved to je dost velky dokaz ze to je u teba doma. Ak by bola spatna linka k tebe tak by mali problem aj ludia v okoli.... Dalsia vec ak ti pomoze restart routra tak si vymen router. Restart tvojho routra neriesi restar zariadeni u telekomu. Ak by mal nieco zle telekom ziadny restart by ti nepomohol. 

Priklad: ak ti vyhadzuje istice, hladas zariadenie v domacnosti ktore to sposobuje. Ak ti vsak nejde elektrika a istice mas vyhodene, nepomoze ti ich nahodenie kedze elektrika nejde uz od stlpa/trafaku na ulici/bloku...

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od hanaks
      Už skoro celý deň vypadáva DSL magio internet.
      Ping statistics for 213.81.204.245:
          Packets: Sent = 178, Received = 149, Lost = 29 (16% loss),
      Approximate round trip times in milli-seconds:
          Minimum = 239ms, Maximum = 421ms, Average = 398ms
      Mobilný signál chýba úplne, takže poruchu nahlásiť nemôžem.
      Chat na webe vyžaduje potvrdzujúcu SMS, ktorú samozrejme nedostanem, takže je nepoužitelný.
      Ako mám postupovať ?