Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
- ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
- nie je nájdený žiaden produkt
Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
0140-0019
"Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
- Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
Zdravim,
chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie) 29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 € ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil.
Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
Pred ukoncenim lehoty Magio internetu som cez internet predlzil Magio internet pricom som dnes obdrzal postu s sim kartou -predplatenka aj s registracnym formularom z telekom ,ktora este z mojej strany nie je podpisana,pricom ja tuto kartu nepotrebujem.Aky je postup v tomto pripade.
Pridal
Prosim, aky je postup pri prechode z neviazaneho pausalu na Preplatenku? Da sa to vyriesit v aplikacii, resp. online? Vdaka
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach