Vianočné prekvapenie

Otázka

  • 0

Zdravím, v mobilnej aplikácii je ponuka na Vianočné prekvapenia (VP) pre každý produkt, ale po otvorení mi app hlási, že VP nebolo možné otvoriť. Všetky fakrúry mám zaplatené, čo mi app aj potvrdzuje. V čom je problém?

Screenshot_20211123-083439.png

Screenshot_20211123-083459.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Skúsil by som vymazať dáta aplikácie Telekom. A nanovo nastaviť alebo skus premazať vyrovnávaciu pamäť aplikácie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyrovnávaciu pamäť som vymazal - žiadna zmena. Aplikáciu som odinštaloval a nainštaloval na novo - žiadna zmena. Telefón som reštartoval - žiadna zmena.

Používam telefón: Motorola MOTO X4 (XT1900-7), Android: 9, Verzia: PPWS29.69-37-5

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk preveria Ti to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar