Otázka

  • 0

Ako som zabil svoj čas nezmyselne nedotiahnutým HBO GO prekvapením.

1)  mám vraj nárok v prekvapení na HBO GO, zaregistroval som sa prišla mi sms z telekomu na aktiváciu.

2) resetol som heslo na https://hbogo.sk/ a chcel som sa prihlásiť, akúkoľvek možnosť vyberiem aj keď vyberiem že cez operátora Slovak telekom dostanem hlášku

3) a tak som napísal, na podporu hbo, že či nevedia čo s tým je a dostal rýchlu odpoveď:  

Pod emailovou adresou, ze které nás kontaktujete, evidujeme v databázi účet s ukončeným předplatným registrovaným přes operátora Telekom.
Pro využití promo akce je potřeba s kódem, který jste od operátora obdržel, vytvořit novou registraci přes operátora.
Pro vytvoření nové registrace máte dvě možnosti, jednak je možné použít pro registraci jinou emailovou adresu, pokud byste však chtěl použít stejnou emailovou adresu, kontaktujte prosím Vašeho operátora, aby emailovou adresu z databáze vymazal a uvolnil ji tak pro novou registraci....
 
4) kontaktovať operátora, hmmm... Nájsť nejaký mail v telekome, v menu stránky kdekoľvek.. hmmm čo dodať.. nepochodil som ....Chápem všetko je smerované na fórum alebo to je extrémne neintuitívne.
5) tak to tu máte, a môžete si to celé hbo nechať... ku šťastiu mi vôbec nebude chýbať, čo ale fakt nemám rád sú nejaké bonusy okolo ktorých je viac komunikácie a stráveného času ako ich hodnota.
 

jbt.jpg

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 1

Presne ja mám ten istý problém, aktivovala som si vianočné prekvapenie kde som dostala ID kod ktory vôbec nefunguje. Pri vyplnení všetkého vypíše chyba 12.99

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No, evidentne je problém v Telekome, pevne verím, že to už zaznamenali a riešia to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mam rovnaky problem...sms na aktivovanie prisla ale registraciu nemozem dokoncit pretoze mi ukazuje chybu 12.99. 

Vidim ze telekom to ma "zmaknute"!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, Pri registrácii cez operátora mi vyhadzuje chybu pri prihlásení 12.99. Na infolinke operátora mi povedali , že problém je na strane HBO. Čo mám robiť aby to išlo?Predplatné mi už beží a HBO GO nemám 

 

Velice se omlouváme za komplikace. V současné době evidujeme problém s registracemi a příhlášením přes operátora, poprosíme Vás tedy zkusit registraci později. Naše technické oddělení je již ve spojení s operátorem a pracují na odstranění problému. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Už by to malo byť v poriadku. Ono to ani nebola chyba telekomu,ale priamo spravcu stranky hbogo a ten je v Cesku. Telekom je iba uzivatel ich produktu. Takze opravovali to Cesi a Telekom mohol iba cakat, tak ako my. No mne už to funguje bez problemov.

Editoval/-a corrado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No mne to aktivacii darčeku neprišiel ani id od telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam ten isty problem a nemam chut a cas to riesit s hbo alebo tkom.  Chyba 12.41.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prisla mi este jedna sms s inym kodom a uz registracia a nasledne prihlasenie islo. Takze momentalne je to ok :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah