Ako mi znížili program/rýchlosť z "XL" na "L" ADSL na mojej adrese

Otázka

  • 0

Viac ako 5. rokov som využíval na moje adrese program Magio Internet XL, kde priemerná rýchlosť bola medzi 11-13 Mbps. Teraz mi skončila viazanosť a cez eshop som sa opäť zaviazal na ďalšie 2. roky. Bohužiaľ som prehliadol, že mi bol už ponúknutý iba "L" program, ktorý som aj potvrdil. 

Teraz chcem odstúpiť od dodatku k zmluve, na čom mám práva počas prvých 14. dní a chcem naspäť XL program, ktorý mi doposiaľ bol poskytovaný.  A zrazu že už mi TELEKOM nedá naspäť XL program? Vraj "L" je v rámci technických možností max. čo mi vedia ponúknuť.  

To je čo za riešenie? Ako je možné že včera som mal XL a dnes keď som sa zaviazal na ďalšie 2. roky TELEKOMU už viem dostať iba "L" program? Takto sa buduje vernosť zákazníkom?

Nehovoriac že  som včera sedel a riešil zrušenie mojej dohody cca 2. hod na pobočke v Trenčíne a stále je to nedoriešené? Za mňa veľké sklamanie. 

Máte tu zákazníka, ktorý chcem byť s Vami ďalšie obdobie ale ako darček mu ponížite rýchlosť Internetu.

Otázka znie, ako viem získať späť pôvodnú rýchlosť ADSL internetu (XL) na mojej adrese? 

 

 

 

Editoval/-a Bokus123

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Ono je to tazke obcas. Navysuje sa pocet zakaznikov a tak aby bola zabezpecena stabilita pripojenia pre vsetkych tak sa moze stat ze ti zrazu neponuknu dany program. Oni by ti ho mozno dali ale ak by si mal nejake vypadky tak by si potom zase nadaval. Aj ked je mi jasne ze si doteraz mal XL a islo to v pohode. Mozno sa tu niekto na fore najde kto riesil nieco podobne. Posli sem aj parametre linky, z nich sa da vela vycitat tiez.

Inak tu sme vsetci uzivatelia ako ty, takze ak chces toto riesit priamo s niekym z telekomu napis svoju poziadavku sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som bol na tom podobne. Bola posledna volna linka v dome a ked zmizla, klasla rychlost internetu na 65%, co je viac ako 60% takze podla zmluvy je to stale okej. Tiez ma to vytocilo, ze radsej pripojili niekoho noveho na ukor existujuceho zkaznika.

Pripojenie som zrusil a presiel na Internet vzduchom. Optika sa tu vobec neplanuje. Hned ako tu spusteny Starlink, odchadzam od Telekomu. Skoda ze aj s tymto pristupom je Telekom stale najlepsie fungujuci provider spomedzi vsetkych firiem s celonarodnou posobnostou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar