0 Pridal November 4, 2021 Mam Samsung smart tv (ue32t5372c) a doteraz islo magio go vpohode. Vcera som predlzoval zmluvu aj internetu aj telke a par minut na to mi v telke v aplikacii magio go zahlasilo ze nemam podporovane zariadenie. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal November 8, 2021 Presne toto som sa dozvedel cez vikend ked som chcel predlzit viazanost. Z tohto dovodu som to nechal bez viazanosti na nasledovnych 5 mesiacov kedze na ten cas plati garancia ceny a sucasne podmienky. Bud za ten cas telekom prehodnoti podmienky alebo odchadzam od nich prec. Tato politika je postavena na hlavu, pochopil by som keby bola moznost sledovat len na obmedzenom pocte zariadeni sucasne. Bol som dlhorocnym zakaznikom a moznost mat Magio Go nainstalovane na druhom TV (v spalni) popri klasickom “Magio TV cez kabel” v obyvacke bolo fajn riesenie. Osobne preferujem klasicky box (rychlost prepinania a celkovo uzivatelsky komfort je na vyssej urovni ako ovladanie SMART aplikacie na TV - hlavne ked clovek nevie co ide pozerat a len tak prepina). A pokial jedine riesenie ma byt prechod komplet na novu platformu tak sa u mna straca jedina konkurencna vyhoda co Magio ponukalo (box ineho operatora bol totiz katastrofa ale v porovnani aplikacii je to viac menej ta ista uroven) Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal November 5, 2021 Aha. Dakujem za info. Ja som vychadzal z toho ze sa praveze chvalili ze okrem TV Samsung podporuju uz aj LG, Sony... https://www.satelitnatv.sk/2021/08/magio-go-je-dostupne-uz-aj-pre-televizory-znacky-lg/ Ocividne to je len pre "platene" magio go, nie pre to zadarmo k telke... Cize by som mohol uz iba odstupit od predlzenia zmluvy, a pokracovat po skonceni viazanosti Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal November 4, 2021 To sú nové podmienky pre magio go... Nevýhodné, čo je škoda. No nič s tým nespravíme... Preto som už skoro 6ty mesiac po skončení viazanosti ešte nepredĺžil viazanosť - kvôli novým podmienkam magio go. Tiež používam magio go na 4 zariadeniach, pokým to ide, vrátane TV kde bol problém ťahať káble... Po novom zaviazaní sa na 2 roky mi dajú nové prihlasovacie údaje a už to nepôjde v televízore. Tieto zmeny sú aj v cenníku, resp. v obchodných podmienkach. Bolo o tom písané dávnejšie, napr. tu https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/ Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
Pridal
Mam Samsung smart tv (ue32t5372c) a doteraz islo magio go vpohode. Vcera som predlzoval zmluvu aj internetu aj telke a par minut na to mi v telke v aplikacii magio go zahlasilo ze nemam podporovane zariadenie.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach