Sim karta

Otázka

  • 0

Pred ukoncenim  lehoty Magio internetu som cez internet predlzil   Magio internet pricom som dnes obdrzal postu s sim kartou -predplatenka aj s registracnym formularom z telekom  ,ktora este z mojej strany nie je podpisana,pricom ja tuto kartu nepotrebujem.Aky je postup v tomto pripade.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Pred ukoncenim  lehoty Magio internetu som cez internet predlzil   Magio internet pricom som dnes obdrzal postu s sim kartou -predplatenka aj s registracnym formularom z telekom  ,ktora este z mojej strany nie je podpisana,pricom ja tuto kartu nepotrebujem.Aky je postup v tomto pripade.

Tomu sa hovori "marketing", po slovensky zdieranie ludi, ktori nie su moc zrucni v pouzivani internetu, online sluzieb a pod. Nevedomost...

Editoval/-a indy0077

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Predplatenky dávajú každému pri predlžovaní. Je nabitá 5€ a po 3 mesiacoch by sa mali samé deaktivovať. (tak mi to povedal predajca) 

to odkedy? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Predplatenky dávajú každému pri predlžovaní. Je nabitá 5€ a po 3 mesiacoch by sa mali samé deaktivovať. (tak mi to povedal predajca) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od harvanka
      Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
      Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
      - ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
      - nie je nájdený žiaden produkt
      Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
      0140-0019
      "Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
      - Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
       
    • Od Helter
      Zdravim,
      chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
    • Od dottrade
      Pozdravujem, 
      ako mám prosím aktivovať Easy kartu keď som mimo SR ? Konkrétne Indonézia. 
       
      Ďakujem
    • Od jozefmatusovic
      Je možné vratiť sa z predplatenky k easy?
    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od DonBosco
      Prosim, aky je postup pri prechode z neviazaneho pausalu na Preplatenku? Da sa to vyriesit v aplikacii, resp. online? Vdaka