Optický internet RICHTARSKE POLE v GALANTE

Otázka

  • 0

Presťahovali sme sa zo Šale na Richtarske pole do Galanty. V dome máme zavedenú optiku a vzhľadom na viazanosť sme chceli preniesť internet. Toto sa však nedá, pretože u vás v systéme nie je nahraté naše súpisné číslo aj napriek tomu, že stavba je skolaudovaná od júna. Súpisné čísla máte nahraté po č. 3570. Kedy budú nahraté nižšie čísla v systéme aby bolo možné zaevidovať  požiadavku na prenos služby? V súčasnosti platíme za služby, ktoré nevyužívame a považujem to za neseriózne, pretože problém je na vašej strane. Vypovedať službu nie je možné, pretože by sme platili zmluvnú pokutu? Nerozumiem prečo, keďže vy ako dodávateľ nie ste schopný problém vyriešiť a zabezpečiť služby. V Nemecku v takomto prípade, keď Telekom nám nebol schopný zabezpečiť službu nám bez problémov a akejkoľvek pokuty zrušili zmluvu. Zamestnanci na pobočke v Galante nie sú schopní posunúť požiadavku na centrálu, hoci tam chodím každý týždeň. Čo sa týka poskytovania niektorých služieb a riešenia problémov vás považujem ako spoločnosť za nespoľahlivých. Internet potrebujeme čo najskôr k výkonu práce. Takže ešte raz k otázke, aký je problém, že nedokážete nahrať naše súpisné číslo do systému aby sme mohli požiadať o prenos služieb? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

pošlite mi prosím do správy Vaše súpisné číslo + číslo parcely. Vec posuniem na kompetentné oddelenie k čo najskoršej náprave.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar