Otázka

  • 0

prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

nemalo by to trvať viac ako 2-3 dni.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od zbartos
      Dobrý deň,
      Neuvažujete prosím vrátiť Magio go pre 4 zariadenia (alebo aj pre viac zariadení) na Smart Tv cez aplikáciu, ako to bolo predtým pre tých, ktorý mali Magio sat/kábel? Kľudne by som platil povedzme poplatok ako je pri ďalšom TV za magio box pri Magio sat/kábel. Čiže napr. 1,94€ za 1 nemobilné zariadenie - Smart TV a potom za každé ďalšie príplatok 1,94€. Nechcem riešiť káble, je to komplikované. Nechcem riešiť žiadne Magio go tv box ani nič iné, len aplikáciu.  Takto si platím TV cez internet od konkurencie a pritom by som to mal rád všetko od jedného operátora. Boli sme všetci zvyknutí na magio go cez Smart Tv, resp. android TV.
      Vďaka
    • Od YKAC1339
      Zdravím, 14.3. mi končí paušál. Chcem prejsť k inému operátorovi s prenosom svojho čísla. Ako mám postupovať, aby to bolo bez pokuty? Ďakujem pekne za pomoc a všetkým peknú nedeľu...
    • Od janckarjuraj
      Dobrý deň. Potreboval by som vedieť, ako by mohla mama prejsť k telekomu od orange. U nich má aktivovaný program Go 10 a balík 100 správ. Dá sa to spraviť cez internet, nakoľko je imobilná? Ďakujem za odpoveď. Juraj
    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od pisarcikj
      Dobrý  deň,  je možné preniesť číslo od iného operátora na predplatenku. Ďakujem za odpoveď
    • Od mrkva0099
      Zdravim, z easy som si dal pausal T data 25, chcem sa dostat do aplikacie a pise mi chybu: 0070-0001