Zrusenie viazanosti

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa informovat v akej vyske je poplatok za predcasne ukoncenie viazanosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

zmluvná pokuta má klesajúcu tendenciu, preto jej presnú výšku Vám preveria na zákazníckej linke 0800 123 456 alebo cez chat na telekom.sk.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den, chcem sa informovat v akej vyske je poplatok za predcasne ukoncenie viazanosti.

alebo si to približne vieš odhadnúť aj sám. 
podľa cenníka je jedna služba bez viazanosti o 5 eur drahšia ako s viazanosťou mesačne (áno dajú sa zobrať aj služby bez viazanosti) 
zmluvná pokuta je tých 5 eur mesačne do konca viazanosti. 
teda ak do konca viazanosti ti zostáva 10 mesiacov, pokuta by mala byť 50 eur, ak ti zostávva 20 mesiacov, pokuta by mala byť 100 eur.... za jednu službu. 
čiže ak máš internet + TV + mobil = 3 služby s rovnakou viazanosťou a chceš zrušiť vštko. zmluvná pokuta by bola ten princíp vyššie krát 3.
a teda v uvedených príkladoch 150eur (10m) a 300 eur ( 20m)

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od kollovajana
      Doba viazanosti mi končí vo februári, chcem sa opýtať či nový paušál aj s mobilným telefónom môžem zobrať napríklad v novembri? Alebo musím počkať až do konca viazanosti aktuálneho paušálu? 
       
      Ďakujem