Telekom Vianoce 2021: darček pre každého

Otázka

  • 0

Ahojte,

Telekom odštartoval tohtoročnú vianočnú kampaň. Pre každého zákazníka s paušálom, predplatenou kartou či fixnou službou je pripravený benefit v Telekom aplikácii a zákazníci sa budú môcť zapojiť do súťaže o rozmanité ceny až do Vianoc. Nemusia urobiť ani žiadnu transakciu, stačí, že sú aktuálne zákazníkmi Telekomu.

Vianočné prekvAPPenia pre všetkých

Vianočné prekvAPPenie funguje tak, že ku každej službe bude náhodne priradený darček podľa služby. Ak zákazník využíva napríklad štyri rozdielne služby od Telekomu, bude si môcť rozbaliť v Telekom appke až štyri balíky a dostane až štyri darčeky. Viac info nájdete tu.

 

Na výber sú nasledujúce darčeky:

-        Zľava 5 € do faktúry (fix, paušál)

-        HBO GO zadarmo na tri mesiace (fix, paušál)

-        Nekonečné volania na 30 dní (paušál)

-        Nekonečné dáta na 30 dní (paušál)

-        Nekonečné dáta na 1 deň (predplatené karty)

-        Dvojnásobný kredit (predplatené karty)

Zákazník si môže najprv svoj darček vyzdvihnúť a spoznať, aký benefit dostal. V druhom kroku si ho môže aktivovať a začať ho využívať.

 

Vianočná súťaž pre všetkých o 1381 cien

Okrem vianočných prekvapení prichádza Telekom aj s veľkolepou vianočnou súťažou o 1381 cien v hodnote 1,1 milióna eur. Do súťaže sú automaticky zaradení zákazníci po otvorení prekvapenia v Telekom aplikácii. Žrebovania budú mať tri kolá: 25.11, 9.12 a 22.12.2021. V každom kole sa bude žrebovať:

-        10x horský e-bike BESV TRB1 XC (spolu 30)

-        50x Smart TV Phillips 50PUS7906 (spolu 150)

-        100x smartfón Xiaomi 11T (spolu 300)

-        300x služba na dva roky podľa výberu: Nekonečno HD, Magio OptikNet Max / KlasikNet Max, Magio TV XL (spolu 900). 

Hlavnou cenou bude elektromobil Mercedes-Benz EQA 250, ktorý sa bude žrebovať 22.12.2021. Dôležitá info: čím viac služieb zákazník využíva, tým viac virtuálnych žrebov bude mať a aj väčšiu šancu získať hlavnú cenu. Súťažiť môžete od 27.10. do 19.12.2021. 

 

Dvojičky od Samsungu i ďalších výrobcov

Tradičný megahit Vianoc, t.j. dva smartfóny k jednému paušálu bude na výber v dvoch variantoch hneď od začiatku:

-        Samsung Galaxy A52s 5G + Samsung Galaxy A12 64GB

-        Xiaomi Mi 11 Lite 5G + Xiaomi Redmi 9 AT

Celú ponuku nájdete tu

 

Pre pevné i mobilné služby bude k dispozícii aj dvojička Smart TV + smartfón, taktiež vo viacerých variantoch:

-        Philips Smart TV 55“ + Motorola Moto E40 k dispozícii pri štarte vianočnej kampane (27.10.)

-        ďalšie kombinácie TV+smartfón rôznych značiek nájdete na našom webe

 

iRobot Roomba späť vo vianočnej akcii

Do vianočnej akcie sa dostal aj iRobot Roomba Combo (1138), robotický vysávač a mop v jednom.

 

Tak čo? Vybrali ste si? Čo vás na tohtoročnej ponuke najviac potešilo? 

 

irenka_forum_banner_650x220px_1021.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

33 odpovedí na túto otázku

  • 0

Hbo go nemôžem dokončiť registráciu, po zadaní ID čo mi prišlo sms a vyplnení emailu a hesla mi píše že účet existuje čo je aj pravda (mal som už hbo go cez Telekom). Ako sa mám prihlásiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim! 
Sorry za vyraz ale asi som hlupak! Na chate v sekcii podpory na telekom.sk mi to vysvetlili stylom. Ak si aktivujem alebo predlzim nejake sluzby mozem dostat darcek v podobe prekvapenia. 
Z tohto prispevku mam skor pocit, ze vianocne prekvapenie dostane uplne kazdy, kto pouziva app. V mojom ponimani som to aj tak pochopil pri citani na internete. 
Prosim Vas, ktora z mojich verzii je spravna?

A podotazka. Preco v sekcii benefity/ sa mi zobrazia tri sluzby, ktore mam(pausal,tv,internet) v suvislosti “otvorit prekvapenie” a ked nan kliknem otvorim, Je nam luto pre danu sluzbu mie je k dospozicii prekvapnie. Ak to je pre nove sluzby chapem, ale z tohto prispevku znie nieco ine. 

Robim nieco zle? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravim! 
Sorry za vyraz ale asi som hlupak! Na chate v sekcii podpory na telekom.sk mi to vysvetlili stylom. Ak si aktivujem alebo predlzim nejake sluzby mozem dostat darcek v podobe prekvapenia. 
Z tohto prispevku mam skor pocit, ze vianocne prekvapenie dostane uplne kazdy, kto pouziva app. V mojom ponimani som to aj tak pochopil pri citani na internete. 
Prosim Vas, ktora z mojich verzii je spravna?

A podotazka. Preco v sekcii benefity/ sa mi zobrazia tri sluzby, ktore mam(pausal,tv,internet) v suvislosti “otvorit prekvapenie” a ked nan kliknem otvorim, Je nam luto pre danu sluzbu mie je k dospozicii prekvapnie. Ak to je pre nove sluzby chapem, ale z tohto prispevku znie nieco ine. 

Robim nieco zle? Dakujem

ja som nič neaktivoval. služby mám od semptembra. paušál, tv a internet.
mal som žrebovanie za každú službu. 
vyžreboval som si zľavu 10 eur a HBO go

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

chcel by som sa spýtať... akým spôsobom sa deaktivuje HBO GO.....
píšete, že to bude zadarmo ale to sa písalo aj minulý rok a dobre vieme, že tomu tak nebolo. množstve ľudí, ktorí si tak ativovali benefit im po skončení bezplatnej varianty došli faktúry za túto službu. 
pozeral som to aj na internete ako deaktivovať platený variant tejto služby... nenašiel som nič také uvedén na stránke telekomu ... len čo sa písalo tu na fóre. 
takže akým spôsobom sa to deaktivuje ? 
rád by som to vedel aby som si mohol bezpečne aktivovať HBO GO benefit, ktorý som dostal. 
vďaka. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

ja som nič neaktivoval. služby mám od semptembra. paušál, tv a internet.
mal som žrebovanie za každú službu. 
vyžreboval som si zľavu 10 eur a HBO go

Tak mi potom vie niekto poradit preco mi hodi orazovku ze pre moje sluzby nie je prekvapenie?

co som neposluchal a nebudem mat vianoce? 🥺

pridavam screen

 

75FF1E8A-4212-444D-BCB9-7C8B7F0D4725.png

Editoval/-a Lubosbalasko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tak mi potom vie niekto poradit preco mi hodi orazovku ze pre moje sluzby nie je prekvapenie?

co som neposluchal a nebudem mat vianoce? 🥺

pridavam screen

 

75FF1E8A-4212-444D-BCB9-7C8B7F0D4725.png

Aj mne sa to zobrazovalo ráno, ale dopoludnia už išlo OK, mám zľavu 5 eur a HBO na pevné služby a nekonečné dáta na paušál.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Tak toto robí aj mne celý deň 🙄🤔 a odpoveď 

 sa asi nedozviem..😏Screenshot_20211027-174611_Telekom.jpg

Editoval/-a Slavka37

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je niekde postup, link alebo rada ako aktivovať HBO Go? Ďakujem.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež mi nejde otvoriť prekvapenie, že to mam skúsiť neskôr. Ale ani po desiatich hodinách to nejde O.o

Nejaké riešenie?

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No mna vcera potesili darcekom HBO na 3 mesiace. Dnes ked kliknem na Dokoncite aktivaciu prekvAPPenia

tak som prekvapeny chybovou hlaskou :

 

Mrzi nas to ..........

Pre Vas program sluzieb sa nenasla ziadna ponuka .........

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Stale píše ,že sa dáta nedajú aktivovať. Takéto darčeky si môžete nechať. Jedine čo išlo je HBO a poukážka. Ani snaha ľuďom odpovedať na dotaz prečo to nejde

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

vzhľadom k zvýšenému záujmu o darčeky môže ojedinele dôjsť k chybe, kedy sa prekvAPPenia nedajú otvoriť.

Je potrebné to skúšať s niekoľkohodinovým odstupom, prípadne na ďalší deň. Času na otvorenie je dosť ;) 

Ak by niektorým z vás aj po určitom čase darček nefungoval, resp. nie je možná jeho aktivácia, dávam do pozornosti kontaktný formulár, cez ktorý chybu môžete nahlásiť a dostane sa to na oddelenie, ktoré má na starosti aplikáciu:

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=3360&subCategoryId=3360

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

bolo tu viacero podnetov k aktivácii alebo deaktivácii HBO GO. Aktiváciu nájdete tu https://www.telekom.sk/televizia/hbo-go

HBO GO si deaktivujete sms správou na číslo 0903333188 - text sms: HBO GO VYP (a tu skopírujete ID služby HBO GO, ktoré si nájdeš práve v komunikácii z tohto čísla z aktivačnej sms). 

@informovanost daj vedieť či sa podarilo :)

príjemný deň

Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Lucka Dobrý deň, nedarí sa mi dokončiť aktiváciu/registráciu HBO GO. Do sms som obdržal overovaci kod pre aktivaciu (4 miestny) ale keď ho zadám pri registrácii do políčka TV HBO GO - ID tak mi pri vyplnení údajov hodí hlášku - Aktuálne nemáte prístup k HBO GO. Skontrolujte stav svojho predplatného. (12.41).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Lucka Dobrý deň, nedarí sa mi dokončiť aktiváciu/registráciu HBO GO. Do sms som obdržal overovaci kod pre aktivaciu (4 miestny) ale keď ho zadám pri registrácii do políčka TV HBO GO - ID tak mi pri vyplnení údajov hodí hlášku - Aktuálne nemáte prístup k HBO GO. Skontrolujte stav svojho predplatného. (12.41).

Dobrý deň,

po využití benefitu z aplikácie je Vám doručený 4-miestny kód, ktorý zadáte do políčka v aplikácii - tým overíte svoje telefónne číslo. Následne Vám do SMS správy príde HBO GO ID, to je tuším 8-9 miestny kód, ktorý zadáte na stránke hbogo.sk.

Definitívny kód, ktorým sa zaregistrujete do HBO GO môže prísť s oneskorením

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mirko Dobrý deň,

do políčka akej aplikácie, pretože mi žiadna voľba kde to zadať nevyskočila. Prišiel mi len 4 miestny kód a neviem kde ho zadať.

 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

@Mirko Dobrý deň,

do políčka akej aplikácie, pretože mi žiadna voľba kde to zadať nevyskočila. Prišiel mi len 4 miestny kód a neviem kde ho zadať.

 

Ďakujem.

V Telekom aplikácii si otvoríte prekvAPPenie - vo Vašom prípade HBO GO.

Stlačíte aktivovať - aplikácia si od Vás vyžiada telefónne číslo, ktoré ak zadáte, príde Vám 4-miestny kód, ktorý zadáte v poli Telekom aplikácie.

Po zadaní správneho kódu potvrdíte Vašu požiadavku na aktiváciu HBO GO, a do niekoľkých hodín príde na dané číslo kód z čísla 0903 333 188 v tvare 1XXXXXXXX. Konkrétne tento 9 miestny kód zadáte v registračnom formulári na stránke hbogo.sk. Týmto si vytvoríte registráciu na 3 mesiace.

Ak chcete, kontaktujte ma v súkromnej správe, postup Vám vysvetlím podrobne s fotodokumentáciou (ak by ste nevedeli ako ďalej).

 

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Mirko ale ja som toto všetko spravil a prešlo už skoro 24 hodín a žiadny kód mi neprišiel, mne už sa nikde nedá nič zadať, ja tam mám napísané :

PrekvAPPenie HBO GO zadarmo ste si úspešne vyzdvihli. 

Dátum prevzatia: 29.10.2021

Po uplynutí 3 mesiacov od aktivácie bude služba HBO GO automaticky deaktivovaná.

Lenže mne žiadny kód okrem toho 4 miestneho neprišiel a prešlo už 25 hodín od kedy som si to otvoril.

Svokra má úplne rovnaký problém, žiadny ďalší kód jej neprišiel.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne sa zase stalo, že mi prišiel kód na HBO, išiel som ho zadať a nezdarilo sa. Teraz tam zase vidím pre zmenu  úplne iný darček. 5EUR zľava na faktúru  :D

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kód dnes konečne dorazil a je to v poriadku, Ďakujem!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktuálne nemáte prístup k HBO GO. Skontrolujte stav svojho predplatného. (12.41).  Zjavne 10-miestnemu kodu, ktory prisiel smskou sa nechce spolupracovat.  Ked som mala svojho casu zadarmo pristup k HBO od O2, aktivacia prebehla hladko a rychlo. Ktovie, kde je teraz problem?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Preco posielate aj zmluvy k tomu HBO GO? to potom nie je ziadny darcek. Ja som si to aktivoval lebo to bolo zadarmo a urcite si to zrusim po vyprsani tych 3 mesiacov.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Preco posielate aj zmluvy k tomu HBO GO? to potom nie je ziadny darcek. Ja som si to aktivoval lebo to bolo zadarmo a urcite si to zrusim po vyprsani tych 3 mesiacov.

To by aj mna zaujimalo, preco sa ma podpisovat zmluva ked je to darcek??????????

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar