Magio Go na LG smart TV - audio stopa

Otázka

  • 0

Dobrý deň

 

Používam Magio Go na LG smart TV a nemám možnosť zmeniť audio stopu. V nastaveniach mam nastavene preferovať slovensky jazyk ale audio mam aj tak c češtine. Na mobile viem zmeniť audio stopu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíš na aplikacia@telekom.sk tam Ti poradia.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Ricmondis
      Dobry den,
      Kde najdem prosim prihlasovacie meno a heslo do Magio Go? Dakujem vopred za info
    • Od Lubomir_Bagacka.
      Dobrý deň,
      som zákazník Telekomu, využívam televíziu, internet, ako aj mobilný paušál. Avšak nedarí sa mi prihlásiť do Magio Go. Neustále mi zobrazuje hlášku "nesprávne meno alebo heslo". Aktualizoval som si heslo na Telekom.sk a úspešne sa ním prihlásil. Avšak Magio Go ho nechce akceptovať. Kde je problém? Ďakujem.
    • Od rjezovic
      Ako si mam aktivovat magio go v mobile. Pri kupe noveho pausalu mi dali len nejaky 10 miestny kod. Neviem ako sa s nim mam prihlasit do aplikacie Magio go
    • Od thirty2
      Dobry den,
      od routra mam 2 kable. Jeden ide k PC, cez ktory som pripojeny k internetu. Druhy ide k Magio Box, vsetko funguje ako ma. Teraz vsak skusam ten druhy kabel od magio boxu odpojit a pripajam ho priamo do TV. Lenze TV sa nevie pripojit k internetu, skusal som manualnu aj automaticku konfiguraciu na TV.. Pri manualnej potrebujem zadat:
      IP adresu, Masku, Branu a DNS server. 
      Aj ked TV rozpozna, ze bol pripojeny ethernet kabel tak do internetu ho neripoji. Preco?

      Dakujem
    • Od michal.petrov
      K Magio TV som dostal Magio GO Benefit. Chcel som si upravit poradie kanalov a kedze v na magio box je to velke utrpenie, tak ma potesilo ze by sa to malo dat cez Magio GO. Aktivoval som si Magio GO na iPade, ale neskor som sa docital, ze poradie kanalov sa da menit len pri Magio GO na webe. Lenze na web sa uz prihlasit neviem kedze Benefit umoznuje len jedno aktivne zariadenie. Odhlasenie na iPade nepomohlo. Ked sa na iPade prihlasim a idem do nastaveni na zoznam zariadeni, tak tam ten iPad vidim, ale chyba tam ta ikona kosa na zmazanie zariadenia (kedze toto je to aktivne zariadenia). Vidim to tak, ze to niekto uplne nedomyslel, ked obmedzil pocet zariadeni pre Benefit na jedno. Ked si to raz na nejakom zariadeni aktivujem, tak uz to neviem zmenit. Vie niekto poradit alebo sa nevyhnem telefonatu na telekom support?
    • Od Marco239
      Zdravím.
      Vie mi niekto poradiť, ako sa dá odstrániť zariadenie na magio go benefit, keď tam nie je kôš na odstránenie len ID číslo.
      Vďaka za odpovede.