Sms

Otázka

  • 0

Nefungujú mi sms-ky vypisuje mi chybu 500, čo s tým? Nefunguje ani podpora na chate od telekomu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skontroluj si či máš dobre nastavené číslo centra správ: https://www.telekom.sk/wiki/volania/sms

ak nepomôže, skús opakovane reštartovať alebo zapni/vypni letový režim aspoň na 15 sekúnd, ak ani to tak volaj Technickú linku 0800 123 777 od 7:00 do 23:00.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od siposgergo2000
      POZOR. Objednanu sluzbu nie je momentalne mozne vyuzit na vasej SIM karte. Tato SMS je bezplatna...
      zdravim. Prečo nemôžem vyuzit ?
    • Od jakzia009
      Dobrý deň nejde mi volat hněď ako vytočím číslo mi napíše že hovor bol ukončený a tak isto je to aj pri prichadzajucich hovorov kde druhému napíše že hovor bol ukončený a ešte ani sms nejdu.
    • Od tomasdobrotka
      Dobrý deň, 
      viete mi poradiť, akým spôsobom "vypnem"/zruším súhlas/ne-súhlas, aby som nedostával SMS od "Telekom 4U"?.
      Je to obtažujúce. Žiadne SMS Telekom4U som nežiadal, nechcem aby mi boli zasielané.
      Ďakujem za TIP.
    • Od Bernadeta11
      Dobrý deň,
      pri posielaní SMS správy (len do rádia EXPRES) sa mi zobrazí, že správa sa neodoslala a pri správe sa mi zobrazí červený výkričník.
    • Od tomas.izold
      Ako vypnem hlásku čo mi oznamuje volám mimi siete telekom ?