Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mam zriadene inkaso na faktury, no nakolko sa mi navysil pausal, tak som telegonicky kontaktovala vasu kolegynu, ktoru som poprosila o navysenie inkasa na 35€. No v IB mi ukazuje odmietnutu platbu, chybajuci mandat. Viete mi to,prosim preverit? Ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dakujem, ale tade som pozerala a neviem nájsť zložku Inkaso

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dakujem, ale tade som pozerala a neviem nájsť zložku Inkaso

Nevadí, stačí zadať voľbu Všeobecné informácie o Telekome - https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2917&subCategoryId=2917

A k Vašej požiadavke, keby bol problém inkasný limit, tak by IB zobrazil informáciu o prekročení limitu, nie o chýbajúcom mandáte. Každopádne, kontaktujte zákaznícku podporu cez mnou uvedený link. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lienocka7
      Dobrý deň,
       
      chcela by som si zriadiť inkaso na platbu internetu, ako postupovať, aby som nemusela ísť osobne do Telekomu.
      Ďakujem.