Otázka

  • 0

Dobrý deň. Mam zriadene inkaso na faktury, no nakolko sa mi navysil pausal, tak som telegonicky kontaktovala vasu kolegynu, ktoru som poprosila o navysenie inkasa na 35€. No v IB mi ukazuje odmietnutu platbu, chybajuci mandat. Viete mi to,prosim preverit? Ďakujem

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Dakujem, ale tade som pozerala a neviem nájsť zložku Inkaso

Nevadí, stačí zadať voľbu Všeobecné informácie o Telekome - https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=2&p_p_col_count=5&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2917&subCategoryId=2917

A k Vašej požiadavke, keby bol problém inkasný limit, tak by IB zobrazil informáciu o prekročení limitu, nie o chýbajúcom mandáte. Každopádne, kontaktujte zákaznícku podporu cez mnou uvedený link. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lienocka7
      Dobrý deň,
       
      chcela by som si zriadiť inkaso na platbu internetu, ako postupovať, aby som nemusela ísť osobne do Telekomu.
      Ďakujem.