nefunkčné Magio GO TV

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Zdravím , chcem nahlásiť nefunkčnú online televíziu cez službu Magio GO ..... Nefunguje na apple macbook s procesorom M1 ani cez safari ani cez chrome odskúšané na viacerých modeloch aj pro aj air ..... Poprosím o opravu tejto chyby ,  po spustení online prenosu po chvíli napíše neznáma chyba a obraz sa zasekne ..... 

Snímka obrazovky 2021-10-06 o 14.15.09.png

Editoval/-a peto15

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Napíš si požiadavku mailom na aplikacia@telekom.sk

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej
    • Od valmovedder
      Dobrý deň,
      je nejaký časový horizont, kedy sa budú zavádzať optické káble, ktoré už sú po obci Sv. Peter do domácností?
      S pozdravom,
      Ondrej
    • Od Jan2225
      Dobrý deň,

      Chcel by som sa spýtať či sa plánuje optika v obci Slivník (okres Trebišov). Ďakujem
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od dobrotova
      Dobrý deň, poskytli sme rodičom sledovať televíziu v smart TV v aplikácii Magio Go. Problém je, že stále sa treba prihlasovať do aplikácie. Rodičia nie sú technicky zdatní, nevedia sa prihlásovať. Môžete nám poradiť, ako vyriešiť problém, aby sa nemuselo stále prihlasovať do Magio Go v smart TV? Ďakujem, Jana.

    • Od mudroncik
      Technik mi po poslednom zásahu u mňa doma vymenil box Arris za Motorolu vip2262. Arris keď som vypol, tak napr. na druhý deň som na jeden šťuk ho zapol a hneď išiel obraz zvuk. Táto Motorola vip2262 keď ju zapnem, tak sa desiatky sekúnd spúšťa modrá obrazovka, blikanie diódy, logo Telekomu a potom sa vypne do červenej LEDky. Musím box zapnúť ešte raz a zas dlhé sekundy nabieha s logom telekomu a pripája sa na sieť a potom až normálne nabehne obraz zvuk. Akoby sa vždy vypol do hlbokého spánku, ale prestavenie tejto funkcie v Menu box neponúka. Viete niekto čo s tým?