Nefunkčnosť dát

Otázka

  • 0

Dnes som volal na 777 desať minút pred skončení pracovnej doby tech. Podporí a volalal som tam hodinu ešte po ich pracovnej dobe a zabil som tam Hodinu svojho života... by ma zaujímalo pár otázok? Prečo mi operátor nezdvyhol, prečo som sa nevedel dopátrať o informácií cez oficiálne kanály o výpadku čiže: app, web, FB alebo hoci link cez Google... Poprípade aspoň SMS po skončení hovoru keďže som zadával automatu svoj problém... 

Jedine kde som sa dočítal o výpadku bolo tu kde mi tuto informáciu sprístupnili sami zákazníci ST... 

Končí mi paušál a fakt mi chýba argument prečo by som mal zotrvať ako zákazník ST keďže: 

-nejakú konkurenčnú ponuku čo sa týka ceny služieb dostanem až keď požiadam o prenos služieb 

-Čo sa týka ceny zariadení tak už niesu konkurencia schopné keď si prepočítam akontsciu/mesačne náklady,  viac a sa mi to oplatí v hotovosti alebo na splátky inde 

-Čo sa týka signálu nemal som výraznejší problém ak sa toto nebude opakovať často ale to nepredpokladám ani u môjho nového potencionálneho operátora lebo oranžový operátor je už na tom čo sa týka pokritia rovnako ak nie lepšie.. a v modrom operátorovi môžem ísť bez pokuty preč ak moja lokalita nebude v pohode... 

Plus nieje tu už nonstop linka... A ani ma ta "robotnícka čajka" neupozornil že sa môže ničo tak stať že technik pôjde na autobus domou namiesto toho aby mi zdvihol...  

A to nehovorím že tento text píšem už 2x keďže prvý krát ma odhlásilo keď som mal už správu napísanú

* oprava, 3x ale už som sa poučíl, skopíroval som si to😉 

S prianím pekného večer váš zákazník platiaci faktúri vo výške 170 e mesačne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pravdepodobne ti nezdvihli preto, lebo si volal 10 minút pred záverečnou a o 22:00 sa linky zatvárajú.

Veci treba riešiť skôr, nie pár minút pred koncom :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar