Nákup cez Telekom online shop

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcem by som opísať moju poslednú skúsenosť s telekomom. 14.9. som si vybral novy paušál, vložil do košíka, následne tablet ktorý bol skoro zadarmo. Všetko som potvrdil, do emailu prišlo potvrdenie, že všetko je tak ako ponúkali na internete. Na druhý deň mi prišla do emailu faktúra ale už za iných podmienok ako mi bolo potvrdené. Nieje pre spoločnosť náhodou záväzné dodať tovar podľa dohodnutých podmienok? Načo stale chodia notifikácie nech si objednám sluzby online a nakoniec to nieje tak ako potvrdia? Povedali mi že sa im to ešte nestalo, mate niekto takúto negatívnu skúsenosť s online nakupovaním v Telekome? Ďakujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

no s online nakupovaním ako s online nakupovaním.... 
naposledy som bol fajne vytočený, keď som chcel miesto platenia za box x nahrávaním na telku (pri predlžovaní viazanosti) zobrať dva lacnejšie boxy bez nehrávania. (platí sa za ne mesačne) ..... no a prišla mi prvá faktúra a pozerám 20 poplatok za "aktiváciu" týchto boxov..... 
ale bol som debatovať na pobočke, potom v online chate a nakoniec som mal výpomoc pri objednávke online (po telefóne) .... nikto tento aktivačný poplatok nespomínal.... lebo keby áno, otáčam sa na päte....  o poplatkoch všade hovorili len o tom mesačnom... tento bol zamlčaný.... 

človek si nastaví veci tak aby mal všetko pomení, aby nevyhadzoval peniaze tam kde to nevyužíva.... a oni napriek tomu nájdu spôsob.... keby som tô faktúru videl do 14 dní od objednania, tak už ma v telekome niet..... neskutočne nasratý som na toto ešte teraz.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar