sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od vlcek
      Dobry den,
      nefunguju mi data v pausale bez zavazkov, v mobile je svetko nastavene dobre, s inou sim v mobile vsetko ide iba s mojou sim s pausalom bez zavazkov nejdu. Cez telekom aplikaciu mam aktivovane bonusove nekonecne data ale ziadne data telefon neprijima. Je v pokryti 4G a signal je plny.
      MT je MOTOROLA s androidom 10
      Dakujem za kazdu radu
    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?
    • Od Kopino
      Zdravím vás, zakúpil som Stream službu, služba mi nemala čerpať dáta za sledovanie videí na YouTube. Sledoval som videa na spomínanej aplikácií, zjedlo mi to všetky moje dáta.