VoIP telefon zapojeny do ONT pre sluzbu pevna linka

Otázka

  • 0

Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcelo32
      Za novozriadeny opticky internet s ONT HG8145V5 v bridge mode sa mi nepodarilo dostas na na nasledovne porty:
      23 (Telnet), 25, 465, 587 (SMTP), 7547 (CPE WAN Management Protocol TR-069)
      Pri dotaze na technickej podpore som sa dozvedel, ze Telekom porty neblokuje, po zadani reklamacie, ci tak napriklad nerobi ONT (hoci v bridge mode) jednoducho prisla genericka SMS, ze "problem" nie je u Telekomu.
      Ma niekto skusenost s tymto spravanim, ci uz Telekom firewall riesenia, alebo ONT?
      Vsetky ostatne porty (0-65535) boli priechodne, len vyssie uvedene podla nmap zvonku detekovane ako "filtered".
    • Od jurajberner
      Chcel by som vediet ako mam postupovat ked chcem pouzivat svoj vlastny ONT router.
      V ponuke od telekomu je moznost mat internet bez routera od telekomu. mam svoj vlastny ONT router ktory teraz nepouzivam a chcel by som ho vymenit s tym co mam teraz od telekomu.
      Treba niekde nahlasit MAC adresu? pripadne poziadat o nejake konfiguracne nastavenia?
      mate niekto skusenost?
      Dakujem
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
    • Od paktoo
      Dobrý deň Váž. telekom.  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.