nefunkčné CLIP na pevnej linke

Otázka

  • 0

Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ms9621
      Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
    • Od Jan_KK_a
      Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe  va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ?  Vďaka, Jana
    • Od Janeg321
      Písala som o 8mej že vypadava a nefunguje internet … je 10:20 a zasa znovu internet nejde … a netrvá to 5 minult že by to mefungovalo .. takže žiadam riešenie ..!
    • Od andyrej
      Mate niekto rovnaku skusenost?
    • Od kmeciik
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ci by ste mi vedeli poradiť ako sa môžem dovolať na technickú podporu s tým aby mi to dvihol človek nie robot. Keďže vypadáva mi internet deň čo deň a nie na chvíľu ale na dlhšiu dobu a nebavy má každý deň tam vyvolávať a robot stále to iste povie a že problém bude vyriešení do dvoch pracovných dni. 
    • Od mazmed
      Zdravím,  nainštaloval som nový router  TP Link Archer  VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom  na router a telefón.  V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.