Zmena mobilu v objednavke

Otázka

  • 0

Dibry den ak som si objednala novu sluzbu mobilny pausal a k nemu aj telefon, mozem este zmenit telefon ak mi ho este kurier nedorucil? Pomozu mi na zákazníckej linke to opravit? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800123456, alebo napíš na chat. Ak by už náhodou bola objednávka na doručení u kuriéra tak ju neprevezmi a po storne si to objednáš znovu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar