Chyba telekom aplikacie

Otázka

  • 0

Zdravim, z easy som si dal pausal T data 25, chcem sa dostat do aplikacie a pise mi chybu: 0070-0001

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Vyskúšaj tak 2-3 dni po zmene a malo by to ísť. Ak nie tak si napíš mail na aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od zbartos
      Dobrý deň,
      Neuvažujete prosím vrátiť Magio go pre 4 zariadenia (alebo aj pre viac zariadení) na Smart Tv cez aplikáciu, ako to bolo predtým pre tých, ktorý mali Magio sat/kábel? Kľudne by som platil povedzme poplatok ako je pri ďalšom TV za magio box pri Magio sat/kábel. Čiže napr. 1,94€ za 1 nemobilné zariadenie - Smart TV a potom za každé ďalšie príplatok 1,94€. Nechcem riešiť káble, je to komplikované. Nechcem riešiť žiadne Magio go tv box ani nič iné, len aplikáciu.  Takto si platím TV cez internet od konkurencie a pritom by som to mal rád všetko od jedného operátora. Boli sme všetci zvyknutí na magio go cez Smart Tv, resp. android TV.
      Vďaka
    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od angorak666
      prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J