Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ? Vďaka, Jana
Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje.
Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
Je mozne pri vyuzivani sluzby pevna linka na optike pouzit VoIP telefon tak, ze bude zapojeny do ONT na specificky LAN port podobne ako napr STB s poskytnutim prihlasovacich udajov na SIP podobne ako PPPoE?
Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
Zdravím, nainštaloval som nový router TP Link Archer VR400 AC1200 a nefunguje pevná linka. DSL vstupný kábel mám rozdelený dodaným VDSL splittrom na router a telefón. V nastavení routra som nenašiel nič k potvrdeniu pevnej linky. Poradíte ? Ď.
Dobrý deň Váž. telekom. Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ? Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV . Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie. Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ? Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.
Dobrý deň. chcem sa pekne opýtať jednu vec. Prerábam domček po starých rodičoch, ktorí mali pripojenú pevnú linku telekomu zo strechy. Zo strechy vedie kábel k stĺpu. Tento kábel potrebujeme z dôvodu rekonštrukcie odstrániť. Môžete mi prosím poradiť, ako postupovať? Pevná linka je nečinná a kontrakt zrušený viac než 10 rokov. Vopred Vám ďakujem za radu a želám pohodový deň. S pozdravom, Ľubica
Pridal
Zdravím, chcem sa opýtať, do akého dátumu je potrebné urobiť zmenu na volacom programe va pevnej linke, aby začal nový program platiťi od 1. dňa v nasledujúcom mesiaci ? Vďaka, Jana
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach