Otázka

  • 0

Mám záujem o kúpu mobilu a predĺženie paušálu  ale nikde v app mie je pripoistenie mobilného zariadenia v kamennej pobočke je to 2 € mes.... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ak si objednávaš predlženie cez appku, alebo web potom musíš osobne na predajňu a tam Ti zariadenie poistia - do 30 dní od kúpy. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Mik113
      Dobrý deň,
      poškodil sa mi displej telefónu nárazom. Je poistený a čítal sem že je toto v podstate v poistení zahrnuté ak som to správne pochopil. Ako sa má ale postupovať ak chcem využiť toto poistenie. Nikde som nenašiel nejaký postup. Ísť na predajňu ?
      Ďakujem
    • Od Simonsliz
      Mám xaomi redmi 9a a mám menší problém ako sa dá vyriešiť keď mi stále vypisuje zabezpečenie nereaguje ale všetko ide ako má len to zabezpečenie mi nejde správne potrebujem poradiť
    • Od Ado198
      Dobrý deň. Chcem sa informovať kedy si môžem zobrať nový telefón. Ďakujem 
    • Od szabova.danus
      Chcem sa spýtať na aplikáciu Google v telefóne HUAVEI či funguje alebo nie. Ďakujem za odpoveď 
    • Od Marek104
      Mam paušál od novembra 2020 pričom som si nebral žiadne zariadenie k nemu. Môžem si teraz ku svojmu paušálu zobrať novy telefón?
    • Od miroslavskvarkamito
      dobrý deň chcel by som sa opýtať či sa poistka vzťahuje aj na rozbité ochranné sklo ktoré bolo u vás zakúpené ako príslušenstvo k paušálu so zľavovým kódom C19XM25-173480/06AF22?