nepoužiteľný internet

Otázka

  • 0

cca 1-2 týždne dozadu sa niečo asi stalo ale náš internet sa stal absolútne nepoužiteľný... beží cca na 400-700 ms priemerne raz za čas to vystrelí na 1300-1500. Keby že Telekom nedá zadarmo neobmedzené dáta, neviem ako by som v týchto veciach fungoval, PC je nepoužiteľný. Niekto nejaká rada/pomoc?
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

o akom internete je vlastne reč? 
optika?  VDSL? ADSL?  LTE? 
ako si pripojený? káblom? wifi? 
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

magio M by malo byť

cez pevnú linku

internet cez kábel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ake su odozvy na interne zariadenia v ramci siete?  A odozva 400-700 bolo testovane na aky server?

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dulovicova
      Dobry den, chcela by som vediet pricinu vcerajsieho vypadku fungovania pevnej linky, TV a internetu cez optiku v oblasti Chorvatsky Grob-Cierna voda, Surska ulica a dovod, preco Telekom neupozornil na tuto poruchu zakaznika ihned po vzniku poruchy, nakokko som ju zistila nahodne zostala som odstrihnuta, bez akejkolvek moznosti zisti, co sa deje. 
      Ponuka Telekomu pripojit sa na nejaky nahradny zdroj bola len v pripade, ze zakaznik ma aj mobilneho operatora od tejto spolocnosti. A co ti zakaznici, ktori ho nemaju? Povazujem to za diskriminacne voci takym zakaznikom zo strany spolocnosti Telekom.
    • Od Kristiko
      Dobrý deň prajem, mám otázku ohladne výstavby optického internetu v Topoľčanoch (95501), konkrétne ulicu Miloša Závodného. Už pred dvomi rokmi sme dostali papier o začatí výstavby internetu ale doteraz sa nič nezmenilo a pritom v iných častiach mesta nedávno začali kopať optiku. Viete mi povedať nejaké info či je vôbec v pláne táto ulica alebo je jedno že žijem v časti mesta kde mám internet ako na dedine? ďakujem
    • Od Canto123
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať ohľadom pevného internetu KLASIKNET Ideál. 16.11.21 mi zriadili službu, keďže som nemal kábel zo stĺpa tak potiahli káble, zriadili prípojku a nechali mi tu modem ZTE 2 stým že si ho mám zapojiť lebo som pri objednávke zvolil samoinštaláciu. Ja som bol v práci, bola doma iba priateľka tak jej vysvetlili čo a ako.
      Zapojil som modem ZTE 2 a prepojil som ho s mojím routrom TP-Link Archer C6 ( má 6 mesiacov preto som nebral router od telekomu) Zmenil som nastavenia  na PPPoE a prihlásil sa internet išiel,aj cez kábel aj wifi. Ale večer okolo 23:00 mi vypadol net a pomohol až reset modemu ZTE 2. Druhý deň 17.11  od 9.00 do cca 10.30 som mal spomalený download na 4Mbps a sem tam to skákalo ešte nižšie, potom sa  rýchlosť znova zvýšila na 35 mbps. 
      Momentálne mám 2 poskytovateľov internetu presne z dôvodu že mi kolíše rýchlosť a vypadáva. Mám telekom  KLasiknet a mám SWAN LTE všade je to to isté. takže sa stále rozhodujem ktoré si ponechať.
      Máte niekto konktrétne skúsenosti stým že kolíše rýchlosť ?  NA Telekom webe som sa dočítal že  7 dní od zriadenia služby monitorujú pripojenie a že rýchlosť môže kolísať, no mne sa zdá že z 35 mbps padne net na 4mbps je dosť.
      Na zázaníckej linke pán videl výpadky a povedal mi že to musí dať preveriť technikom lebo tam reálne výpadky sú. Dnes ráno mi prišla sms že technici to preverili a na ich strane nieje porucha.
      Tak predtým ako zavolám znova na infolinku sa tu chcem informovať či je to normálne že počas monitorovaného obdobia mi bude kolísať net alebo to bude stále, aj po tom období. 
      V druhom prípade uvažujem nad využitím 14 dnovej výpovednej lehoty z telekomu pretože  SWAN síce kolíše ale až takto nie... 
      ĎAkujem za rýchle odpovede
    • Od peto_6
      Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, kedy bude dostupná optická sieť v Slovenskej Ľupči? Pretože myslím, že je to dosť veľká obec navyše vo veľkej blízkosti krajského mesta Banskej Bystrice na to, aby sa sem dal poriadny internet. Za odpoveď vopred ďakujem! 
    • Od Partl2
      Dobrý deň,
      Som  účastníkom zmluvy na poskytovanie služieb Magio internetu,   a   vzhľadom k tomu, že dlhodobo už nepoužívam služby pevnej linky a ani Váš internet, chcel by som požiadať o úpravu zmluvy tak, aby som platil  služby len za poskytovanie televízie.
      Ďakujem a prajem príjemný deň