opat raz podvod od telekomu

Otázka

  • 0

doteraz som mohol pozerat televizny program na telke a 4 mobilnych zariadeniach.

minuly tyzden mi skoncila viazanost, tak reku ok, zo vsetkym spokojnost, predlzujem.

a dnes zistim, ze mi nejde spustit magio go na mobile. lebo vraj prekroceny limit zariadeni. ako prekroceny, vsak 4. ale bolo mi divne, ze v apke ukazuje pouzite len 1 a aj tak nejde.

tak citam www.telekom.sk a skoro som odpadol.

magio go je uz len  na 2 zariadenia. ale do tych dvoch sa pocita uz aj telka. takze ked jeden clen pozera "klasicku" telku, tak na mobilnom zariadeni moze byt telka spustena uz len na jednom.

si robia **piip** v telekome. za rovnaku cenu som klesol z 5 zariadeni na 2. to keby som vedel, tak riesim konkurenciu.

zase telekom len okrada.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

odmena pre verneho zakaznika ako vysita.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aha tak uz viem preco mi to prestalo ist na telefone ....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Ak máte len tú bezplatnú verziu magio go, tak to je len na 1 zariadenie. Iba platené verzie sú na viac zariadení 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peter H.
      Dobry den,
      uz nejaku dobu je web telekom.sk resp. www.telekom.sk nedostupny z pripojenia Internet vzduchom. Mobilna aplikacia funguje, web forum.telekom.sk funguje, ale www.telekom.sk skonci ERR_CONNECTION_TIMED_OUT. Z inych pripojeni, napr. z telekomackeho aDSL alebo mobilnych dat web funguje.
    • Od Tpacko
      Dobrý deň


       
      Používam Magio Go na LG smart TV a nemám možnosť zmeniť audio stopu. V nastaveniach mam nastavene preferovať slovensky jazyk ale audio mam aj tak c češtine. Na mobile viem zmeniť audio stopu
    • Od Lubomir_Bagacka.
      Dobrý deň,
      som zákazník Telekomu, využívam televíziu, internet, ako aj mobilný paušál. Avšak nedarí sa mi prihlásiť do Magio Go. Neustále mi zobrazuje hlášku "nesprávne meno alebo heslo". Aktualizoval som si heslo na Telekom.sk a úspešne sa ním prihlásil. Avšak Magio Go ho nechce akceptovať. Kde je problém? Ďakujem.
    • Od rjezovic
      Ako si mam aktivovat magio go v mobile. Pri kupe noveho pausalu mi dali len nejaky 10 miestny kod. Neviem ako sa s nim mam prihlasit do aplikacie Magio go
    • Od michal.petrov
      K Magio TV som dostal Magio GO Benefit. Chcel som si upravit poradie kanalov a kedze v na magio box je to velke utrpenie, tak ma potesilo ze by sa to malo dat cez Magio GO. Aktivoval som si Magio GO na iPade, ale neskor som sa docital, ze poradie kanalov sa da menit len pri Magio GO na webe. Lenze na web sa uz prihlasit neviem kedze Benefit umoznuje len jedno aktivne zariadenie. Odhlasenie na iPade nepomohlo. Ked sa na iPade prihlasim a idem do nastaveni na zoznam zariadeni, tak tam ten iPad vidim, ale chyba tam ta ikona kosa na zmazanie zariadenia (kedze toto je to aktivne zariadenia). Vidim to tak, ze to niekto uplne nedomyslel, ked obmedzil pocet zariadeni pre Benefit na jedno. Ked si to raz na nejakom zariadeni aktivujem, tak uz to neviem zmenit. Vie niekto poradit alebo sa nevyhnem telefonatu na telekom support?
    • Od Marco239
      Zdravím.
      Vie mi niekto poradiť, ako sa dá odstrániť zariadenie na magio go benefit, keď tam nie je kôš na odstránenie len ID číslo.
      Vďaka za odpovede.