magio go benefit

Otázka

  • 0

Mám Magio TV cez optiku a bez problémov funguje. Lenže - už pri objednávaní som počítal s benefitom Magio go. Dovtedy som využíval Magio go cez internet a Mi Box - všetko krásne fungovalo. Po inštalácii  TV cez optiku a toho benefitu to však prestalo  - presne v zmysle zmluvy mi teraz Magio Go nefunguje, musel som si objednať aj Magio Go Box , a cez neho služba pracuje. O tom, že mám nárok na tento benefit ma na infolinke  veselo informovali, len takúto maličkosť prehliadli.. Vie mi niekto vysvetliť takúto fintu Telekomu? Veď box je android, aplikácia funguje. Potrebuje telekom môj skromný príspevok za box?  Nemá v pláne túto diskrimináciu zrušiť - veď je to benefit, ktorý sami navrhli?

Vlado

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar