Otázka

  • 0

Ahojte

Neviete prečo Telekom nepodporuje VoLTE u business paušálov?

Prípadne kedy plánuje začať podporovať?

Príde mi to čudné, že ešte v polovici 2021 nie je stále možnosť aktivovať túto službu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Na svoju prácu naozaj potrebujem možnosť prenášať dáta a hlas súčasne ...

Editoval/-a GordonBlack

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Funguje. Aktívne už využívam VoLTE a mám Business Paušál od Telekomu. Chodí to bez problémov. Telefón: Xiaomi Mi 11 Lite 5G   8/128 GB

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Marcel len pozor na to o aký Biznis paušál sa jedná, pri štandardnej ponuke Biznis paušálov (napr Biznis Premium, Nekonečno) sa VoLTE aktivovať dá, pri rámcových zmluvách resp VPS skupinách aktivácia nie je možná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Oki. nepoznám rámcové zmluvy. Biznis Premium ide , ďakujem za upozornenie.

 

Marcel len pozor na to o aký Biznis paušál sa jedná, pri štandardnej ponuke Biznis paušálov (napr Biznis Premium, Nekonečno) sa VoLTE aktivovať dá, pri rámcových zmluvách resp VPS skupinách aktivácia nie je možná.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Marcel len pozor na to o aký Biznis paušál sa jedná, pri štandardnej ponuke Biznis paušálov (napr Biznis Premium, Nekonečno) sa VoLTE aktivovať dá, pri rámcových zmluvách resp VPS skupinách aktivácia nie je možná.

veď toto, nechápem prečo pri rámcových zmluvách to nejde... 🤔🙄😒

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanpapiernik
      Ahojte
      Presiel som od O2 ku Telekomu a na moje prekvapenie mam nefunkcne VOLTE. 
      Na info linke ze vraj Telekom negarantuje funkcnost pokial nebol mobil zakupeny v Telekome /to je aj moj pripad / ..
      Na info linke Samsungu ..u nich je vsetko OK , soft je OK.
      V O2 to fungovalo bezproblemovo , neviete poradit...
       
      Vdaka
    • Od Kenobi
      Dobrý deň,
      Optika vo Veľkom Mederi je aktivovaná do polovice ulice Lipová asi pol roka a odvtedy sa o to nikto nezaujíma. Rozvod je bez optiky na celej ulici, nikto nezisťoval či chceme ,alebo nie .Minulý týždeň sa firma poverená SlovakTelefon a.s. zisťovala ako som spokojný optikou, ktorú nemám. Oznámili mi ,že podľa nich celá Lipová ulica je zapojená.Já mám pevnú linku, Mágio aj internet , preto sa pýtam kedy vlastne bude optika v druhej polovici ulice prefúknutá a oživená
       
    • Od Aspen_Hall
      Dobry den, potrebujem aktivovať službu VoLTE a čo najskôr,  nepomohli mi volania na linku, chat. Skusal aj cez sms. Kam musim volat, pisat, ist?
    • Od jakub.fumac
      Dobrý deň, snažil som sa zfunkčniť volte a vowifi na mojom smartphone, volte sa podľa návodu teraz aktivovať nedá, a vowifi Telekom stále nepodporuje?
      Je nejako možná aktivácia volte mimo SMS?
    • Od alenaG3
      Dobry den, chcem sa opytat ci sa da aktivovat magio GO aj online.. dnes, ..hned teraz. mam magio televiziu , takz to mam zadarmo k tomu, ale je potrebne to aktivovat a vraj len na pobocke, alebo s operatorom, ktory je len cez pracovne dni.a manzel v nemecku chce pozerat hokej :-)
    • Od hanaks
      Už skoro celý deň vypadáva DSL magio internet.
      Ping statistics for 213.81.204.245:
          Packets: Sent = 178, Received = 149, Lost = 29 (16% loss),
      Approximate round trip times in milli-seconds:
          Minimum = 239ms, Maximum = 421ms, Average = 398ms
      Mobilný signál chýba úplne, takže poruchu nahlásiť nemôžem.
      Chat na webe vyžaduje potvrdzujúcu SMS, ktorú samozrejme nedostanem, takže je nepoužitelný.
      Ako mám postupovať ?