sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od killernr82
      Dobrý deň, 
      Mámk paušálu telefón xiaomi redmi note 10 pro. Telefón má NFC. Chcel som si aktivovat platbu telefónom ale telefón ma odbije hláškou že nemá certifikáciu play protect. Kolegyňa má tento istý telefón a certifikáciu ma. Prosím o radu kde je problém.
       
      Ďakujem
    • Od Lucka
      Ahojte,
       
      Keďže telefóny Xiaomi sa tešia čoraz väčšej obľube, od dnes si môžete predobjednať úplne novučký elegantný Xiaomi 11T Pro 5G. V novinke vás môže presvedčiť profesionálny 108 Mpx fotoaparát, kvalitný 120Hz AMOLED displej, alebo procesor Qualcomm Snapdragon™ 888.
      Máme pre vás darček!
      Poponáhľajte sa! Prvých 150 predobjednávok dostane zároveň darček k nákupu – elegantný robotický vysávač Mi Robot Vacuum – Mop Essential
      Neváhajte, predobjednajte tu.
       
      Máme tu nejakých fanúšikov Xiaomi? Dajte mi vedieť  
       
      pekný deň želá 
      Lucka 

    • Od Simonsliz
      Mám xaomi redmi 9a a mám menší problém ako sa dá vyriešiť keď mi stále vypisuje zabezpečenie nereaguje ale všetko ide ako má len to zabezpečenie mi nejde správne potrebujem poradiť
    • Od prometeus
      Dobry den
      Planuje niekedy telekom aktualizovat tento telefon? Xiaomi uz davno nan vydali novy Android. A na ten moj ziadna aktualizacia nechodi.  
      Uz nikdy telefon od operatora.
       
       
    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem