Otázka

  • 0

Dobrý den!

rapluje televízor, obraz bliká, vypadává obraz.

otázka je, to berete naspet a opravíte? Alebo ako to funguje? Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto je verejné fórum, ako je to aj uvedené v nadpise stránky. Treba zajtra zavolať na zákaznícku linku 0800 123 456. alebo môžeš napísať na: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

kde ti povedia ako ďalej

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od omnibusko
      Ako postupovať v záležitosti reklamácie routra Huawei HG8145V5 , ktorý som dostal ako súčasť zmluvy o pripojení k optickej sieti ?
      Router nejde resetovať žiadnym dostupným spôsobom do továrenských nastavení - Vyskúšal som všetky dostupné metódy popísané na internete (i v angl. jazyku) a techn podporu kontaktoval (800123777) - žiadny výsledok - na moju domácu sieť sa pripojí kto chce a kedy chce...Sieť beží...
    • Od hacicibumbac
      Ahojte, prosim vas, kde si viem overit stav reklamacie? Hladal som na esc.sk, swiss spol, ale podla IMEI a ani serioveho cisla neviem dany telefon najst. Viem, ze este mate cas, ale zacinam byt nervozny s nahradnym telefonom a neda sa mi normalne fungovat  
      Dakujem za odpoved
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od adino7
      Zdravim,
      Dal som reklamovať mobil a zamietli mi reklamáciu, že do mobilu bolo zasahované čiže neautorizovaný zásah. Na displeji som mal zelenú bodku vypálený pixel. Reklamácia zamietnutá a mobil mi prišiel ešte viac poškodený. Displej popísaný s čiernou fixou, ďalej tmavá čiara na dotykovom displeji po šírke displeja, poškodený dotykový dipslej v pravom hornom rohu.
      V poriadku pochopím že mi neuznali reklamáciu beriem. Ale mám právo dostať mobil v takom stave v akom som ho dával reklamovať. Prosim Vás na koho som mám obrátiť? na pobočke mi nepomohli.