Rýchlosť internetu nezodpovedá platenej rýchlosti

Otázka

  • 0

Dobrý den, platím si dsl l+ internet ktorý má dosahovať 60/6mbit a router je nadstavený len na 49/5 tak kde je problém? Router som skúšal reštartovať

Screenshot_20210722-013404.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, ako dlho uz vyuzivas sluzbu? Je standard ze par dni trva kym zacnes dosahovat max rychlost. Dalsia moznost je, ze na tvojej trase viac nedosiahnes vdaka starsej infrastrukture, vzdialenosti. Tym padom rychlost 49Mbps je stale OK, podla tohto nie je poruchova https://www.telekom.sk/wiki/internet/pomala-rychlost

Popripade skus zavolat na 0800 123 777 spytaj sa ci ti nevedia navysit profil na 60Mbps...

Editoval/-a Filipo21

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mal som dsl L a asi v piatok som si to bol zrýchliť v telekome na L+ 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mal som dsl L a asi v piatok som si to bol zrýchliť v telekome na L+ 

Ahaaa no tak to treba pockat par dni kym sa ustali a zrychli. Ak by k tomu nedoslo po tyzdni, tak zavolaj na 0800 123 777 a povedz ze si si navysil balik ale k zrychleniu nedoslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar