Podpisanie zmluvy cez app.

Otázka

  • 0

Podpisal som zmluvu cez apku a to na jednom z mojich cisel. Ide o prechod z Predplatenky na paušál. Prisla mi sprava do apky, ze odteraz môžte využívať naplno nove služby na tomto cisle. Ale nefunguje, ani po reštarte. Zmluvy este dojdu kurierom na podpis. Bude sluzba spustena až potom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pozri či máš APN bod nastavený korektne, po reštarte by to malo fungovať. A ak nie, volaj technickú linku 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

OK, už funkčné, službu mi spustili až v pracovný den. Celý vikend syn ostal bez dát, volať mohol, toto spustili, ale okrem dát.  Tak bud všetko, alebo nič. Cez víkend sa proste nechytame ako zakazníci...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar