Nefungujú dáta v mobile - paušál bez záväzkov

Otázka

  • 0

Dobry den,

nefunguju mi data v pausale bez zavazkov, v mobile je svetko nastavene dobre, s inou sim v mobile vsetko ide iba s mojou sim s pausalom bez zavazkov nejdu. Cez telekom aplikaciu mam aktivovane bonusove nekonecne data ale ziadne data telefon neprijima. Je v pokryti 4G a signal je plny.

MT je MOTOROLA s androidom 10

Dakujem za kazdu radu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Vsetko nastavene spravne, len to nefunguje ... na podpore tvrdia ze vsetko je OK. Aj v predajni to presli, s inou kartou to ide len s touto nie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúšal si tvoju kartu v inom telefóne? Ak by to ani tam nešlo tak si daj vymeniť simku. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Používal si na tej karte internet doteraz, ak nie môžeš ho mať blokovaný, skús zavolať na 0800 123 456 nech Ti to preveria. Na mojom Bez záväzkov to funguje.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od pipi8913
      Mam na mojom mene (rodnom čisle)  6 karty (Televizia a Internet a Pevnu linku) 5-ti sme v magente , ale aj na tu 6-tu si chcem posielať data dá sa to neako. 
    • Od peter.syn
      Dobry den, je mozna aktivacia balicka nekonecnych dat (1000 GB) aj pre pausal bez zavazkou. SMS spravy o moznosti mi boli dorucena, aktivoval som si to v app-ke . Ale vobec sa neviem pripojit na internet. Dakujem za info.
    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?