Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

viete mi poradiť, akým spôsobom "vypnem"/zruším súhlas/ne-súhlas, aby som nedostával SMS od "Telekom 4U"?.
Je to obtažujúce. Žiadne SMS Telekom4U som nežiadal, nechcem aby mi boli zasielané.

Ďakujem za TIP.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Pridal (editované)

Čo robiť, ak už nechcete dostávať reklamné SMS

Ak už nechcete dostávať zaujímavé výhody z Telekom 4U, máte možnosť jednoducho sa z odberu týchto výhod odhlásiť (tzv. opt-out proces) v ktorejkoľvek predajni Telekomu alebo na našej Zákazníckej linke 0800 123 456.

https://www.telekom.sk/reklamnyinfokanal#-0

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mexican
      Včera som sa vrátil z dovolenky (toto píšem preto že predpokladám možný súvis s dočasným pobytom v inej krajine). Doma som potreboval zaplatiť za parkovné prostretníctvom SMS ma číslo 2200 a bol som trochu prekvapený jednou vecou.
      Po zadaní čísla 2200 mi telefón nezobrazil predchádzajúcu komunikáciu s daným telefónnym čislom, kde som doteraz videl všetky minulé SMS ktorými som platil za parkovné ako aj potvrdzovacie SMS o zaplatení atď. Po odoslaní SMS na číslo 2200 mi prišla potvrdzovacia SMS z čísla +432200 ako keby z Rakúska. A zrazu som v zozname správ videl pod číslom +432200 všetky predchádzajúce SMS ktoré som postrádal keď som ja odosielal SMS za parkovanie. To znamená že všetkú minulú komunikáciu (odoslané aj prijaté správy) s číslom 2200 vidím teraz pod číslom +432200. Správy ktorými som platil včera za parkovné však vidím pod číslom 2200. T.j. od včera mám dve vlákna komunikácie. Jedno pre číslo 2200 kde vidím dve odoslané správy zo včera a druhú pre +432200 kde vidím dve potvrdzujúce správy zo včera plus archív správ z minulosti.
      Ešte som si skontroloval nastavenie aplikácie Messages a mám tam ako svoju aktuálnu krajinu Slovensko (zvolené automaticky)
      Jedná sa o telefón Samsung Galaxy S21 a mám v ňom najnovšiu verziu softwaru nainštalovanú začiatkom januára 2022.
       
      Viete niekto poradiť ako to dať do poriadku?
    • Od masertibor
      Dobrý deň, 

      Chcel  by som zrušiť používanie služby HBO Go, nakoľko ju nevyužívam, a vo faktúre sa mi objavuje položka 4,6 Eur/mesačne. Prosím o zrušenie služby v rámci balíčku mojich služieb.
      Ďakujem a prajem pekný deň.
      S pozdravom 
       
      Tibor Cehlárik 
    • Od siposgergo2000
      POZOR. Objednanu sluzbu nie je momentalne mozne vyuzit na vasej SIM karte. Tato SMS je bezplatna...
      zdravim. Prečo nemôžem vyuzit ?
    • Od Peter H.
      Dobry den,
      uz nejaku dobu je web telekom.sk resp. www.telekom.sk nedostupny z pripojenia Internet vzduchom. Mobilna aplikacia funguje, web forum.telekom.sk funguje, ale www.telekom.sk skonci ERR_CONNECTION_TIMED_OUT. Z inych pripojeni, napr. z telekomackeho aDSL alebo mobilnych dat web funguje.
    • Od jakzia009
      Dobrý deň nejde mi volat hněď ako vytočím číslo mi napíše že hovor bol ukončený a tak isto je to aj pri prichadzajucich hovorov kde druhému napíše že hovor bol ukončený a ešte ani sms nejdu.
    • Od Kasperovics
      Dobry den, mam magio go na 7  dni zadarmo, chcem sa opytat ci po 7  dnoch sa to samo vypne alebo mi zo sim stiahne poplatok? Nemam cislo od t mobilu.