Otázka

  • 0

Ahojte,

Od dnes 1. júla 2021 zahajuje Telekom letnú kampaň a verím, že poteším nejedného z vás :)  Celé dva mesiace totiž budete môcť využívať dáta vďaka neobmedzenému balíčku. Na mesiac je to 1000 GB dát! Akcia od júla po koniec augusta pre paušálistov a predplatenkáčov.

 

2 letné mesiace = 2x neobmedzený balík pre paušálistov

Tí, ktorí majú paušál Základ, Ideál, Dáta, Nekonečno, ale aj  staršie - Áno, Happy a biznisáci s  Biznis Mini, Biznis Premium, Biznis Nekonečno resp. staršie ÁNO Biznis si môžu aktivovať nekonečný balík dát počas každého mesiaca, t.j. jeden od 1. júla do 31. júla a druhý od 1. augusta do 31. augusta 2021. Balík sa aktivuje v Telekom aplikácii.

Nekonečné dni na Predplatenke

Ak máte Predplatenku a medzi 1. júlom a 31. augustom 2021 si aktivujete balík Nekonečné pripojenie na 10 dní, získate aj Nekonečné dáta na deň zdarma. Počas 10 dní platnosti balíka si budete môcť cez Telekom aplikáciu aktivovať jeden raz balík Nekonečné dáta na deň za 0 € a surfovať plnou rýchlosťou. Po uplynutí tejto doby sa vám vráti rýchlosť na štandardnú 1 Mbps do konca 10-dňového obdobia. Akciu samozrejme môžete využiť opakovane, čiže to možno stihnete za 62 dní aj päť-šesť ráz.

 

Paušálisti - aktivujte si free dáta v appke cez tento link

Predplatenkáči - aktivujte si dáta v appke tu

Všetci, ktorí sú v Telekome Bez záväzkov dáta aktivujte tu

 

Dajte mi vedieť, či plánujete minúť všetky dáta ;) 

 

prajem príjemný deň

 

Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

nejako postradam ten zmysel akoze akcie na predplatenke ... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre programy Professional Plus Classic táto ponuka opäť neplatí keďže nevidím nekonečné dáta v aplikácií?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Super akcia mám paušál a aj tak sa to mňa netýka👎👎👎👎

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mna sa to aj tyka, ale nejdu mi aktivovat 🤔

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som úplne bez problémov aktivoval na 3 paušáloch z 1. -  najlacnejšej - skupiny. Všetko zatiaľ funguje výborne.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pre programy Professional Plus Classic táto ponuka opäť neplatí keďže nevidím nekonečné dáta v aplikácií?

Dobrý deň @Mapi,

Vaša spoločnosť (organizácia) patrí k významným zákazníkom so špeciálnou starostlivosťou, Vaše požiadavky (mobilné aj fixné) je potrebné riešiť na biznis infolinke 0800 123 500 prostredníctvom prístupového kódu (PID kodu). Pokiaľ prístupovým kódom nedisponujete, je potrebné, aby ste sa obrátili vo Vašej spoločnosti (organizácii) na osobu poverenú komunikáciou s Telekomom.

Ďakujeme za pochopenie

Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Všetko aktivované na Biznis Premium, Ideal 32 paušále aj Bez záväzkov . Všetko funguje ako má, dokonca idú aj v Roamingu EU. Vďaka, Telekom SK nikdy nesklamal.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @JanJur

prosím, už sa Ti podarilo aktivovať dáta? Ak nie, vieš nám opísať svoj problém, možno poradíme :) 

príjemný deň

Lucka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar