Nekonečné dáta pre leto 2021

Otázka

  • 0

Telekom od zajtra spúšťa:

Nekonečné dáta pre leto 2021: Telekom motivuje zákazníkov, aby objavovali aj menej známe miesta Slovenska

https://www.telekom.sk/info/press-centrum/tlacove-spravy/-/releases/nekonecne-data-pre-leto-2021-telekom-motivuje-zakaznikov-aby-objavovali-aj-menej-zname-miesta-slovenska/1476793

 

Ako to bude s roamingom v EU? Od dnes som v roamingu mimo SK.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Zrejme tak, len škoda že to nikde nenapíšu pri takýchto dátach. Zatiaľ funguje korektne a v čiastočnom výpise zatiaľ bez poplatku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Maria11111111111
      Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat. 
    • Od peter.syn
      Dobry den, je mozna aktivacia balicka nekonecnych dat (1000 GB) aj pre pausal bez zavazkou. SMS spravy o moznosti mi boli dorucena, aktivoval som si to v app-ke . Ale vobec sa neviem pripojit na internet. Dakujem za info.
    • Od nizno22
      prosim vas ako stopnem 1dnovy balicek 300mb na predplatenke na data 
      na webe sa neda prekliknut v ponukach pedplatenky na ine ako 10 dnove baliky
      a v aplikacie mi nedovoli stlacit deaktivovat balicek
       
      dakujem
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.
       


    • Od Brainwash
      Dobrý deň, kedy bude nová akcia 2mobili za cenu jedného paušála ako bola vianočná akcia 2020. Akosi som to prepasol...
      Bude v blízkej budúcnosti nejaká nova Xperia...? 
      Vďaka za odpovede... 
    • Od tyler91
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, ten bonusový kredit, pri dobití 50€=7.5€ alebo dobitie za 25€, pripíše sa 26.75€, tak 12 mesiacov platí celá suma aj s bonusom ?
      A ešte otázka, môžem darované dáta využiť aj v EÚ ?