Otázka

  • 0

Písala som o 8mej že vypadava a nefunguje internet … je 10:20 a zasa znovu internet nejde … a netrvá to 5 minult že by to mefungovalo .. takže žiadam riešenie ..!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto je verejné fórum kde si píšu ľudia medzi sebou nie technická podpora. Keď niečo nefunguje, treba volať na 0800 123 777
 

A spamovanie taktiež nepomôže. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Len zavolať na technickú podporu 0800 123 777 a popísať problém. Seriózny operátor alebo operátorka  ponúkne kód na neobmedzené dáta na jeden deň, pokiaľ sa nevyrieši problém.  Kód platí na paušál/predplatenku od Telekomu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jakubsnv
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa spýtať kedy sa plánuje začiatok výstavby optickej siete v Spišskej Novej Vsi - na ulici Považská 872/11
       
      Ďakujem za skorú odpoveď
    • Od lacinello
      Dobrý deň,
      Vedel by niekto ako to vyzerá s rožšírením optickeho internetu v Bernolákovo v lokalitach Fialková, Tulipánová.
      Podla S com s.r.o. je uz projektová dokumentácia odovzdaná Telekomu.
      Vdaka
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od adam_k
      Dobrý deň, už pred niekoľkými rokmi nám prestala fungovať služba CLIP. Technik nám povedal že vraj búrka poškodila zariadenie (niekde vo vedľajšej  obci) a vymenili toto zariadenie za novšie "modernejšie" zariadenie. Modernejšie zjavne znamená z roku kedy neexistovalo CLIP. Chcel by som sa teda opýtať ako tento problém riešiť, pretože náš sused ma pevnu linku a nema vôbec žiadny problém s CLIP. Zariadenie máme Gigaset C300, ktoré podporuje CLIP. Je predsa nemysliteľné aby táto služba nefungovala a aby dvaja zákazníci dostali za rovnakú cenu iné služby.
    • Od RomanSmutny
      dobry den,dnes som sa nudil a pozeral si rychlosti internetov v ostatnych krajinach,v cesku som narazil ze cez VDSL je az 1000mbit/s,ako je to mozne ked tu na  slovensku je cez VDSL maximalne 90/13? 
      dakujem

    • Od matofillo20
      Chcem sa opýtať prečo je môj internet za ktorý platím 15 eur, čiže ako za optiku v meste pomalší ako 3g v mobile?