po prenose čísla sa nedajú príjímať MMS

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 

Dá sa to niekde prosím prenastaviť?

Ďakujem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Vymaž APN prípojný bod, daj default v nastavenia APN, nech sa korektne nastaví APN internet. Malo by to už chodiť korektne. Príp. pozri manuálne nastavenie, ako píše Folky podľa priloženého linku. Tam bude problém len s nastavením v telefóne. Mne kedysi nechodili MMS z Orange, ani odoslať, tvárili sa ako odoslané a nikdy nedorazili do cieľa. Niekoľko mesačná procedúra, nik nechcel riešiť "trace route"

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od stefanluptak20
      Dobrý deň.ako by som nastavil mms v telefóne.davam aj v nastaveniach siete vytvoriť nový prístupový bod ako som našiel v navodoch na nete,ale keď ho dám uložiť tak mi ho neulozi.mam tam iba prístupový bod na internet.dakujem
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od emuskaKA
      Dobry den,
      poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.
      Co teraz?
      Dakujem
      Karelova
    • Od bobacka
      Dobry den neda sa mi odosielať MMS ky neviete mi poradiť?Dakujem
    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.