určenie bodu napojenia

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

V zmysle vyjadrenia c. 6612100968 Slovak Telekom, prechadza cez nasu investicnu parcelu prechadza trasa podzemnych oznamovacich vedeni.
Mali by sme zaujem sa pripojit k internetu + dalsie sluzby od Slovak Telekom, potrebovali by sme urcit bod napojenia.
chcem VAs poziadat o dalsi postup.

 

Editoval/-a zahlean

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jakubsnv
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa spýtať kedy sa plánuje začiatok výstavby optickej siete v Spišskej Novej Vsi - na ulici Považská 872/11
       
      Ďakujem za skorú odpoveď
    • Od lacinello
      Dobrý deň,
      Vedel by niekto ako to vyzerá s rožšírením optickeho internetu v Bernolákovo v lokalitach Fialková, Tulipánová.
      Podla S com s.r.o. je uz projektová dokumentácia odovzdaná Telekomu.
      Vdaka
    • Od ScorpionSVK
      Dobrý deň.
      Chcel by som sa spýtať či sa bude zrýchľovanie optického internetu týkať aj stálych zákazníkov alebo len nových? 

      Aktuálne máme pripojenie v domácnosti 600/60 Mbps, podľa novej ponuky by to bol 700/140 Mbps. A so skupinou Magenta 1, ktorú máme taktiež až 1000/200 Mbps.

      Ako získať tieto nové rýchlosti?

      Ďakujem
    • Od RomanSmutny
      dobry den,dnes som sa nudil a pozeral si rychlosti internetov v ostatnych krajinach,v cesku som narazil ze cez VDSL je az 1000mbit/s,ako je to mozne ked tu na  slovensku je cez VDSL maximalne 90/13? 
      dakujem

    • Od matofillo20
      Chcem sa opýtať prečo je môj internet za ktorý platím 15 eur, čiže ako za optiku v meste pomalší ako 3g v mobile?
       
    • Od preetro
      Od 23.8.2021 mi prestala fungovať cez MagioDSL internet AntikTV - či už aplikácia v mobile alebo aj v TV zobrazuje chybu pripojenia na server. Keď sa však v mobile prepnem na dáta, tak aplikácia funguje => problém je v MagioDSL internete. Internet ako taký funguje. Ďalší problém, ktorý s tým súvisí je ten, že pracujem z domu a tiež od 23.8.2021 mi prestal fungovať firemný mail - server nedostupný, pričom ostatným kolegom prístup na mail server funguje. Keď si nazdielam dáta cez prístupový bod, tak maily fungujú. Čo mám robiť aby sa tento problém odstránil?