Vypadky - nemoznost kontaktovat podporu

Otázka

  • 0

Už skoro celý deň vypadáva DSL magio internet.

Ping statistics for 213.81.204.245:
    Packets: Sent = 178, Received = 149, Lost = 29 (16% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 239ms, Maximum = 421ms, Average = 398ms

Mobilný signál chýba úplne, takže poruchu nahlásiť nemôžem.

Chat na webe vyžaduje potvrdzujúcu SMS, ktorú samozrejme nedostanem, takže je nepoužitelný.

Ako mám postupovať ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od peterfederl
      Dobrý večer,
      Už dlhšiu dobu sa mi stáva, že určité služby mi nedovolia sa napojiť/načítať. Public IP adresa nie je nijako blokovaná na strane FW danej služby - priamo mám k tej službe prístup, čiže viem že nie je blokovaná na FW. Preto by som sa chcel informovať, prečo mi nejde napojiť sa. Z iného internetového pripojenia sa tento problém neprejavuje.

      Jedná sa o pevný VDSL internet. Router ADB od telekomu. Vyskúšané 2 možnosti - pripojenie cez wifi priamo z ADB  routeru a aj pripojenie sa priamo lokálne cez lan kábel - obe možnosti bez úspechu.

       

    • Od branuloo
      Ahojte
      Neviete prečo Telekom nepodporuje VoLTE u business paušálov?
      Prípadne kedy plánuje začať podporovať?
      Príde mi to čudné, že ešte v polovici 2021 nie je stále možnosť aktivovať túto službu.