Otázka

  • 0

Dobry den,

poziadala som o prenos cisla, podpisala som zmluvy a cislo nebolo prenesene.

Co teraz?

Dakujem

Karelova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zavolaj na linku 0800 123 456 zistia Ti, či objednávka bola zrušená, alebo prečo prenos nebol dokončený.  Záleží kedy si podpisovala zmluvy, prenos trvá 4 pracovné dni od podpísania zmlúv a o ukončení prenosu si informovaná sms správami. Pri prenose je dôležitá aby osobné údaje boli rovnaké u oboch operátorov.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zavolaj na linku 0800 123 456 zistia Ti, či objednávka bola zrušená, alebo prečo prenos nebol dokončený.  Záleží kedy si podpisovala zmluvy, prenos trvá 4 pracovné dni od podpísania zmlúv a o ukončení prenosu si informovaná sms správami. Pri prenose je dôležitá aby osobné údaje boli rovnaké u oboch operátorov.

nedovola sa..tristvrte hodiny v kuse som tam volal a nikto nedvihol

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kde v podpisanej zmluve je tato informacia? 

 Pri prenose je dôležitá aby osobné údaje boli rovnaké u oboch operátorov.

 
  • vobec to tam neviem najst. ziadam o prenos cisla.dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem, či je to uvedené v zmluve, ale na linku ako Ti uviedla @ASK to máš uvedené: Uistite sa, že sú vaše osobné údaje u súčasného operátora aktuálne – t.j. vaše meno, adresa trvalého bydliska, číslo občianskeho preukazu, vaše rodné číslo / IČO pri právnickej osobe. Údaje, ktoré uvediete v žiadosti .o prenos do Telekomu, sa musia zhodovať s údajmi vo vašej zmluve so súčasným operátorom. V opačnom prípade môže byť Vaša žiadosť o prenesenie čísla súčasným operátorom zamietnutá.

Mne sa táto podmienka zdá logická, inak by sa mohlo stať, že Tvoje číslo si nechá preniesť  hocikto iný a prídeš o číslo. ak by išlo o prípad, že si chceš preniesť číslo niekoho iného a ten s tým súhlasí, najprv je potrebné prepísať číslo u pôvodného operátora naňho a až potom požiadať o prenos.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od eduard.koval
      Zdravíčko. Som tu nový a mám celkom nepríjemný problém. S mojím t.č., ktoré mám z Telekomu som pred pár týždňami prešiel k pomarančom. Všetko išlo v poriadku, no prišiel Telekom s akciou hlavne o tie dáta na Predplatenku. Tak som sa nechal zlákať, preniesol som si to číslo z Orange nazad do Telekomu(v orange som bol bez viazanosti). Dnes som si dal simku z T do mobilu, zapol mobilné dáta, kvôli rcs správam hlavne, zavolal na číslo 12350 aby sa aktivovala simka. Všetko fachčí až na jedno: nedá sa mi dovolať na to prenesené číslo a jak kukam na RCS správy, funguje to korektne AVŠAK mám úplne iné číslo, než ktoré som si preniesol. Čo mám robiť? Vďaka za podrobné info priatelia😘.
       
    • Od sariri
      Dobrý deň.
      Po prenose čísla sa mi nezobrazujú  MMS od iného operátora ako od Telekomu.  Po prijatí MMS od iného operátora mi príde len sms s textom o možnosti pozretia na webovej stránke starého operátora. 
      Dá sa to niekde prosím prenastaviť?
      Ďakujem 
    • Od d.sitavancova
      Dobry den prajem, chcem sa informovat po kolkych dnoch si viem preniest cislo nakolko mi bolo povedane ze mi pride sms ale uz je to tyzden od kedy mi kurier priniesol novu sim kartu a po smske ani stopy. 
       
       
    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
       
       



    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.