Otázka

  • 0

Dobry den,

opakovane som mal problem so stabilitou ADSL linky. Cele hodiny som mal opakovane vypadky. Technik to bol zmerat az ked vypadky prestali.

Ked som to druhykrat reklamoval, tak som dostal informaciu, ze je chyba u mna. V telefone (pevna linka) huci, modem som vymenil TP-Link za Asus, ten aspon drzi linku. Meranie je nizsie.

Je to podla vas v poriadku?

Modulation : ADSL2+
Annex Mode : Annex B
Line State : up
CRC Down : 0
CRC Up : 5928
FEC Down : 0
FEC Up : 8841
HEC Down : 43804
HEC Up : 04
SNR Up : 6.6
SNR Down : 12.2
Line Attenuation Up : 19.0
Line Attenuation Down : 31.2
Data Rate Up : 857
Data Rate Down : 14975

Dakujem

spectrum.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Skús kontaktovať  technickú podporu na čísle 0800 123 777, keď sa Ti prejaví problém so stabilitou, nech priamo vtedy preveria parametre linky a zistia či na nej nemáš  nejakú chybovosť alebo výpadky v loginoch. Alebo cez chat na stránke: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar