Vyššie ceny na faktúre

Otázka

  • -1

Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 

Uvediem príklad :

1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 

2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€

4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 

Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem 

Screenshot_20210503-200216_Gmail.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Priamo vo fakture co chodi mailom, alebo postou alebo v aplikacii je na druhej strane presne rozpisane z akych jednotlivych poloziek (v pripade prvej faktury aj za ake obdobie, kedze sa podmienky menili v priebehu mesiaca) faktura sklada. Porovnajte si tieto s dohodnutymi podmienkami a ak nesedia, reklamujte.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Priamo vo fakture co chodi mailom, alebo postou alebo v aplikacii je na druhej strane presne rozpisane z akych jednotlivych poloziek (v pripade prvej faktury aj za ake obdobie, kedze sa podmienky menili v priebehu mesiaca) faktura sklada. Porovnajte si tieto s dohodnutymi podmienkami a ak nesedia, reklamujte.

Ďakujem za odpoved. No prave ze podľa podmienok ktoré som hodil do prílohy mi tie čiastky vôbec bec nesedia čiže sa obrátim priamo na Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Priamo v dohode to máš napísane prečo ti prišla faktúra o 2€ vyššia TV archív si mal na 2 mesiace free a v tretej faktúre ti ho už zarátali preto ti prišlo tých 36€ :) . Vidno to pekne aj v tých podmienkach :)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Priamo v dohode to máš napísane prečo ti prišla faktúra o 2€ vyššia TV archív si mal na 2 mesiace free a v tretej faktúre ti ho už zarátali preto ti prišlo tých 36€ :) . Vidno to pekne aj v tých podmienkach :)

No to prilis nedava zmysel kedze v tych podmienkach je hore jasne napisane jaka príde 1. faktura a v druhom stĺpci napísana aka bude 2. a 3. faktura. A keďže som teraz dostal 3. fakturu v hodnote 36€ pričom v podmienkach je jasne napisane 2.a 3. bude 22,18€ tak je to trošku mimo. 

A to nehovorim ze 2. bola 28€ nie 22,18€.

Editoval/-a r.hlubinak

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Pozri sa tu https://www.youtube.com/watch?v=Y2MB06OkaSc#action=share alebo tu:  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktur-za-fixne-sluzby  je to tam vysvetlené.

Záleží od toho kedy boli služby zriadené, online zľava sa uplatňuje v prvom a druhom mesiaci alikvótne.

Editoval/-a folky
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pozri sa tu https://www.youtube.com/watch?v=Y2MB06OkaSc#action=share alebo tu:  https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/vzor-faktur-za-fixne-sluzby  je to tam vysvetlené.

Záleží od toho kedy boli služby zriadené, online zľava sa uplatňuje v prvom a druhom mesiaci alikvótne.

Rozumiem, faktury mam a uplne im rozumiem, lenze nerozumiem preco v podmienkach su ine sumy na platenie ako na mesačných faktúrach. 

Ked raz je daná suma v druhom mesiaci 22,18€ tak preco som platil 29€? Ano, vo fakture to je napisane za co platim ale nesedi mi to s dohodnutymi podmienkami ktore som prilozil v prvom prispevku. Skusim tam zavolať 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od ACQUIRO
      Ako vybaviť elektronicky zlúčenie dvoch faktúr? Ďakujem