Otázka

  • 0

Chcem sa opýtať keďže mam stále na obrazovke ešte starý archív ci automaticky  mi nabehne novy archív alebo  on musím požiadať a ak áno ako to urobiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

O zmenu môžeš požiadať na linke 0800 123 456, alebo cez formulár Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

ale ak máš "starý" archív vo viazanosti tak zmenu Ti urobia, až keď skončí viazanosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar