Predplatenka po presune čísla sa nedá pripojiť ako produkt v "Môj telekom" ani v mobilnej aplikácii
Spojil som vo svojom profile produkty cez rodné číslo.
- ukazujú sa tam podpísané zmluvy o presune čísla
- nie je nájdený žiaden produkt
Pri pokuse spojiť cez číslo mi ohlasuje chybu:
0140-0019
"Zadané telefónne číslo ešte nebolo aktivované alebo nepatrí do siete Slovak Telekom."
- Číslo som aktivoval už pred viac ako týždňom.
Zdravim,
chcel by som si osobne v predajni preniest cislo a aby som tam nesiel zbytocne tak mam otazocku. Na pausal viem, ze musim mat 18 rokov a viac, ale plati to aj pri predplatenke? Momentalne mam 17.
Dobry den prajem, poprosila by som informáciu, ze aki mozem podat staznost. Volala slecna z centra, aby som preniesla svoje císlo. Ked som povedala, ze nemám o to zaujem, kedze viac by som platila, tak preco by som preniesla. Samozrejme, dostala by som viac zliav. Neprosila som zatial. Potom povedala, ze vidí, ze na karte Co som aki darcek dostala, pekne minú dáta. Povedala som ale, ze nemoze byt, pretoze kartu vobec nepouzívam, je v skrine. Potom slecna dost nepekne a neodborne zacala, ze urcite moj syn to pouzíval. Kedze nemám este deti, povedala som, ze ozaj nie, kedze nemám, ale je dobré, ze povedala ze niekto pouzíva, chcela by som to nahlasit. Slecna robila tó mna srandu, co ako zákazník nenechávam bez slov. Ked svojim problémom obraciam na slecnu, aspon ochotu by som poprosila, nie to, co povedala, ze "porieste to v rodine". Ked som povedala ze nemám s kym, a je to v skrine, v ziadnom zariadení, vtedy polozila telefón. Co to je za prístup? Ked som uz chcela riesit svoj problém co sme zistila, nie ze nepomohla, ale vysmisnila ma. Velmi zly obraz vytvára taky prípad o firme. Bolo to velmi nepríjemné. Niekto pouzíva dáta, ktorú kartu mám v skrini a este ona ma zosmiesnuje nepravdivími vecami? No pekné, dakujem! Som velmi sklamaná. Prepácte ze nevedela som pekné písat.
Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie) 29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 € ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil.
Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
Pridal
prosim vas ako stopnem 1dnovy balicek 300mb na predplatenke na data
na webe sa neda prekliknut v ponukach pedplatenky na ine ako 10 dnove baliky
a v aplikacie mi nedovoli stlacit deaktivovat balicek
dakujem
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach