Otázka

  • 0

Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pol roka pred skončením viazanosti.... T.j. zvyčajne po 16 mesiacoch od aktivácie predchádzajúcej akcie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tri mesiace pred uplynutím 24 mesačnej viazanosti cez web . 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Slavo230
      Zdravim. Kolko mesiacov pred ukoncenim viazanosti mozem vziet nove zariadenie. Ďakujem.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.