Predplatenka - "24 hodin"

Otázka

  • 0

Nestazujem sa, len napisem nad cim by sa mali v Telekome zamyslieť. Objednal som si Predplatenku, prisla potvrdzujuca sms o objednavke a par dni ticha. Potom prisla dalsia sms ze na doruceni SIM karty intenzivne pracuju a ze posielaju zmluvu na vopred precitanie co podpisem kurierovi. Zmluva neprisla. Kontaktoval som cez chat Telekom- pozrite Spam bola odpoved alebo pockajte od 24-48hodin!!!!. Pockal som. A nic. Kontaktoval som zas cez chat Telekom. Odpoved: napiste cez formular poziadavku o znovuzaslanie zmluvy. Do hodiny uz cinkla sms s heslom do dokumentu. Na druhy den uz aj prisiel kurier. Samozrejme SIM nebola aktivna, zas cakaj do 24hod bude sim aktivna. Po cca 8-9 hod cinkla sms ze som aktívny. Super ,vsade ze stiahni si apku. Pridajte si produkt. Skusil som. Chyba, vase cislo nieje v Telekom sieti ci nieco podobne v zmysle. S odkazom o chybe ze musim zas cakat 24 hodin ak som dnes odrzal sim. Pockal som. Vysledok- stale si neviem pridat cislo do apky lebo cislo nie je Telekom. 

Pytam sa to kazdy musel cakat na vsetko do dalsieho dna? Stale cakat na nejaku aktivaciu 24hodin. A ked nic tak kontaktovat Telekom aby to poslali ci aktivovali

Co robili pocas tyzdna pokial mi bola SIM doručená? Zakaznicky servis v Telekome je ziadny.  Ten ich system potrebuje na vsetko 24hodin a potom aj tak kontaktujes chat podporu. A tam ti povedia ze cakajte alebo napiste cez web formular. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Tak cez chat podporu mi bola podana info ze aktivacia v apke aby som si mohol pridat t.c. je do 72hod. Aj ked chybova sprava v apke mi vypisala na druhy den od aktivacie simky. 

A to som si Predplatenku kupil na skusku aky je signal v mojom okoli. Toto ja nebudem absolvovat pri prenose hlavneho cisla z Orange. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mám podobne zlú skúsenosť s pomalou aktiváciou a tiež mi vŕta v hlave, na čo potrebujú až 72 hodín na pridanie nového čísla do "Môj Telekom" a do aplikácie. Telekom toto nevie vôbec správne so zákazníkmi odkomunikovať. Najzaujímavejšie však je, že vôbec nespomenú, že číslo je už hneď dostupné v mobilnom prehliadači cez m.telekom.sk, asi to nemajú v manuáli.

Takisto pridanie čísla do existujúceho účtu v Môj Telekom, ak je aktívna Zmluva o elektronickej komunikácií k rodnému číslu, tak pridanie čísla dokonca ani delegácie by nemalo byť dostupné, vytvára to zbytočný zmätok, lebo v takých prípadoch sa číslo pridá samé. Ak je predplatenka vašim jediným produktom od Telekomu, teda ani žiadne Magio, tak potom stačí pridať telefóne číslo do aplikácie cez kontrolnú SMS až po 72 hodinách. Zatiaľ len cez m.telekom.sk, kde už je možné aktivovať dátový baliček a dobiť kredit.
A SIM musí byť aktívna hneď prvým zavolaním, myslím, že na číslo 12350. Malo by to byť aj na letáku z obálky.

Editoval/-a Martin L.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po doručení SIM kurierom a vložený do telefonu sa pre Len tiesnove volania na 12350 nedovolate. Po obdrzani emailu s uz podpísanou zmluvou tiez. 

V zmluve ktoru posielaju na precitanie pred podpisom u kuriera uz je uvedene telefonne cislo. Co bráni Telekomu hned ako im pride elektronicky podpis aktivovat SIM? Ved ten elektronicky podpis musel niekto skontrolovat v Telekome. Ta osoba iba poslala email s podpisanimi dokumentami. Az po 8 ci 9 hodinach mi prisla SMS ze kartu aktivujem zavolanim na 12350.

Ked to zhrniem, uz cca 3 ci 4 dni pred dorucenim SIM karty vedia vsetko- mobilne cislo, adresu, ID udaje. Tie vsetky udaje by uz mali byt davno nahodene do systemu a po obdrzani elektronickeho podpisu od kuriera stacilo po skontrolovani ( kedze si kurier fotil ID) len kliknut aktivovat a vybavena vec. Uplne neprofesionalne sluzby aby mi apka ci webovy Moj Telekom po tom ze uz v podpisanej zmluve vedia mobilne cislo, a po zavolani 12350 a naslednom aktivovani mobilneho cisla vyhadzoval ze telefonne cislo nieje v sieti Slovak Telekom. Ani po trebars 45 hodinach od aktivacie SIM karty, kde uz na danom cisle sa uskutocnilo par platenych operacii system stale vypisoval ze moje cislo nieje v sieti Telekom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak teraz pochybujem, či Vám dali SIM pre Predplatenku, lebo tieto SIM karty sú pripravené k používaniu hneď. Alebo Vám dali SIM kartu, ktorej sériové číslo zabudli zaregistrovať. Ich sériové čísla sú k telefónnym číslam dávno priradené a sú schopné sa prihlásiť do siete okamžite. Mám s tým viac skúseností. K Mágiu som dostal Easy. Otvoril som obálku, vložil do telefónu, spravil som prvý telefonát a hneď bola aktívna. Pred dvoma týždňami som si dal preniesť dve telefónne čísla od iného operátora na Predplatenku, minulý rok som to spravil synovi. Tá bola aktívna hneď ešte pred prenesením so svojím pôvodným dočasným číslom.

To, že Vám apka 3 dni po aktivácii vypisuje, že číslo nie je v sieti Telekom, by som neriešil, lebo to robí všetkým a ako som už písal, mobilný web m.telekom.sk apku zatiaľ plne nahradí. Skôr by som sa zameral na to, prečo sa Predplatenka nevie prihlásiť do siete. Z mojich skúseností popísaných vyššie mi akurát vyplýva, že Vám dali chybný kus. Keby sa to stalo mne, hneď by som šiel osobne niekde na zákaznícke centrum, vyplnil ten papier o odstúpení od zmluvy, ktorý ste určite dostali a potom si kúpil Predplatenku novú, len bude mať iné číslo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hlasim ze uz je vsetko aktivne. Nemam pocit ze som dostal nejaku chybnu SIMku alebo zeby hej. Nemam ziadne ine sluzby od Telekomu, tak porovnavam len s konkurenciou (Orange).  Ak je tento "aktivačný" proces v Telekome standart ze na vsetko sa caka pokial aktivuju od 24hod do 72hod tak uz by mali upgrade ich system. Novy zakaznik, tak ako aj ja si hned urobi obraz o Telekome. Tieto cakacie doby by mali rovno napisat na hlavnu stranku. Zakaznicka podpora, tych ludi lutujem. Aj ja som ich niekolko krat bombardoval otázkami na ktore odpovedali cakajte do 24hod, cakajte do 72hod... Keby mohli tak ma poslu.., lenze novy zakaznik pozna iny zakaznicky servis. Telekom si ma nezískal, toto by som ocakaval od 4ku ( zial aj tam je to rychlejsie). 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Možno len čakali na papiere od kuriéra, ale toto sa mi aj tak nezdá štandardné. Kuriér musel skontrolovať OP, prevzal aj podpis, nie je dôvod, aby SIM nebola aktívna hneď. Orange dáva kuriérovi podpisovať online elektronicky a hneď je podpis v centrále po prevzatí. Telekom to robí zaostalo ešte na papieri.
Myslím, že tých 72 hodín pre aplikáciu sa bude počítať až oddnes. Ak áno, tak mobilný web m.telekom.sk ju zatiaľ plne nahradí. Funkčne je to to isté len s tým rozdielom, že jeden z balíčkov sa dá aktivovať exkluzívne len v aplikácii, na mob. webe bude ak si dobre pamätám zasivený.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar