MARKETING - Nové zariadenia k službám od telekomu

Otázka

  • 0

Dobrý deň Váž. telekom.:)  Mám otázku skorej pre marketingové oddelenie . Chcel by som Vás poprosiť o informáciu, kedy plánujete dať do ponuky nové zariadenia ( ako napríklad TV ) ?  Pred nedávnom bola v ponuka SMART TV od samsungu s menšou uhlopriečkou. Teraz je v ponuke len strašne veľká Phillips TV -_-. Na mojej adrese je spustená nová optika a budem vytvárať novú zmluvu a chcel by som nové zariadenie.9_9 Oplatí sa čakať alebo nebude tak skoro nič v ponuke ?:ph34r: Moc krát ďakujem kompetentným za odpoveď.:)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @paktoo,

Televízory aj v menšej uhlopriečke plánujeme zaradiť opäť do našej ponuky.
Čakáme na dodávky tohtoročných modelov. Sleduj našu stránku https://www.telekom.sk/televizia

Pekný deň
Terka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ViduzZz
      Zdravim, ma niekto skusenosti s nastavenim ubiquiti zariadeni tak, aby fungovala po jednom kabli aj TV aj internet?
      Momentalne mam od telekomu iba ONT, ale planujem kupit Unifi APcka, switche a UDM-Pro.
      Viem, ze kedysi mali TV riesenu cez VLAN, je to tak stale?
    • Od richard345
      Zdravím, plánuje sa optika v obci Seč, okres Prievidza? Ďakujem 
    • Od digitalnet
      Dobrý deň, na VDSL chcem použiť vlastný router, ale kvôli pevnej linke musím zobrať aj modem od Telekomu. Tu som čítal, že ak má zákazník aj inú službu (pevnú linku) neplatí za nájom routra v režime bridge. Je to pravda? Dik.
    • Od tarcsita
      Dobry, budete mat v ponuke aj ine televizory ako Philips 65PUS8545/12, nakolko mi to nevyhoveje kvoli velkosti, dakujem za odpoved.
    • Od kmeciik
      Zdravím, chcel by som sa opýtať ci by ste mi vedeli poradiť ako sa môžem dovolať na technickú podporu s tým aby mi to dvihol človek nie robot. Keďže vypadáva mi internet deň čo deň a nie na chvíľu ale na dlhšiu dobu a nebavy má každý deň tam vyvolávať a robot stále to iste povie a že problém bude vyriešení do dvoch pracovných dni. 
    • Od Oliver2205
      Dobrý deň.
      Študujem na vysokej škole a vybral som si projekt WLAN útoky, a rád by som sa opýtal či môžem vykonávať penetračné testovanie v mojej sieti.
      Nerád by som sa potom dozvedel, že som bol odpojený kvôli nežiaducej trafike z danej sieti. Čo sa penetračného testovania týka, tak ide o deauthifikačné útoky "DoS" po crackovanie hesiel a odchytávanie trafiky.
      Ďakujem pekne za odpoveď.